return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Sin City!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Roger
ben nu wel benieuwd!
Asperge
Ik wil hem ook wel graag zien, ff w88 op een dvdrtje:p
Ding Chavez
Geweldige film :D Behoorlijk ziek af en toe maar daarom niet minder leuk :) Heb ook erg gelachen om die twee "welbespraakte" kerels.
eXos
De hele film is gemaakt met een groen doek. In sommige scenes waar het lijkt dat acteurs met elkaar praten is apart opgenomen. De meeste acteurs hebben elkaar dan irl niet eens gezien :)
Remy D
gister voor de 2e keer geweest en weer goddelijk!!!!! volgende week voor de 3e keer er na toe!!!
MaGiK54
quote:
Originally posted by Remy D
gister voor de 2e keer geweest en weer goddelijk!!!!! volgende week voor de 3e keer er na toe!!!

Junky :tongue2
jp
Hummm misschien toch maar eens downloaden dan...
marciemarcs
Idd een super gave film! sommige scene's zijn zo over the top dat ze echt hilarisch zijn. Ik ga deze film zeker op DVD aanschaffen over een half jaar
Disney
quote:
Originally posted by jp
Hummm misschien toch maar eens downloaden dan...

Gave film!!!

In de bios komt ie denk ik wel veel beter over...
Tim81
Ik ga echt te weinig naar de bios... druk,druk,druk en hier niet eens eentje in de buurt! Ik wacht wel weer op een dvd, want zo te lezen is dit een must-see

Little Theseus
de beste film van 2005 is eindelijk in de bios: www.sawmovie.com
Wedden Remy, als je die ziet er ook gelijk een thread over opent!?
Heeft ie zeker verdiend namelijk ;)
Muppy
quote:
Originally posted by Little Theseus
de beste film van 2005 is eindelijk in de bios: www.sawmovie.com
Wedden Remy, als je die ziet er ook gelijk een thread over opent!?
Heeft ie zeker verdiend namelijk ;)

daar heb ik idd ook al veel over gehoord!een klasgenoot van me heeft em 1,5 maand geleden al in de sneak gezien en die zei dattie echt zooo wreed was...ben benieuwd!:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement