return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 
Muzikale achtergrond (pg. 2)
View this Thread in Original format
Hydra
1 jaar muziekschool. 85% gescoord op zingen (LOLLL kan het zelf nimeer geloven). En dan moeste een instrument kiezen uit de fanfare. Dan ben ik er maar mee gestopt :)

Ahja en daarna blokfluit in de middelbare school. God I hated it...
Pheatus
quote:
Originally posted by Pumaz
lol :toothless

Waar beginnen ?

Op mijn 4de verjaardag een orgel gekregen, daar is het begonnen. 2 jaar later begonnen met muziekschool toen mijn ouders doorhadden dat ik een absoluut gehoor heb (dat wil zeggen dat ik weet welke noten speelt en dus alles wat ik hoor kan naspelen). Vanaf 4de middelbaar begonnen met voltijdse muziekschool. Hogeschool is voltijdse conservatorium geworden. Daar volgde ik harmonie en nam daarbij nog eens piano en gitaar. Ik ben er een tijdje geleden gestopt door verschillende redenen. Ah ja, elk jaar onderscheiding :p

Daarbij speel ik nog eens djembe, bongo en conga. Ik krijg nog steeds privéles daarin. In september neem ik er tabla bij.
Verder ga ik ooit beginnen met sitar te leren :D


wOOt
R.E.S.P.ECT ;)

Wanneer beginnen we aan onze eigenste Beta-sonatine :D
wa denkte? :p
en dan in trance versie laten gieten door Kevin, en vervolgens een vleugje remix van Wim (Icone)... maw: volgend jaar nieuwe Sensation Anthem (Belgium 2006 edition) :toothless
Pheatus
quote:
Originally posted by Hydra
1 jaar muziekschool. 85% gescoord op zingen (LOLLL kan het zelf nimeer geloven).

lol, daar zegt ge zoiets... laatste jaar notenleer eindexamen zang: 92% :rolleyes: (hmja, net voor de baard in de keel :p)

quote:
Originally posted by Hydra
Ahja en daarna blokfluit in de middelbare school. God I hated it...

Bij veel middelbare scholen een trend vroeger? Bij ons (college) was dit niet het geval, wel kon je meespelen in het orkest.
TOR
quote:
Originally posted by Pheatus
Wanneer beginnen we aan onze eigenste Beta-sonatine :D
wa denkte? :p
en dan in trance versie laten gieten door Kevin, en vervolgens een vleugje remix van Wim (Icone)... maw: volgend jaar nieuwe Sensation Anthem (Belgium 2006 edition) :toothless


i like the sound of that :D
DJ Zetski
Ik speelde vanaf mijn 12de bij een drumband in Heule (Kortrijk) die nu niet meer bestaat. Nu ben ik lid van de showband Musica del Corazon te Kuurne. Ik kan niet echt noten lezen, behalve lange noten en korte noten. Ik doe dan ook enkel percussie, altijd al zo geweest (pauken, bongo's, snaredrum, basedrum,...)
Ik heb ook eens een jaar Braziliaanse percussie gevolgd maar dat vond ik te saai omdat we telkens dezelfde ritmes moesten spelen.

Om muziek te maken vind ik het trouwens niet echt nodig dat je muzieknoten kent. Met inspiratie en improvisie kun je al heel veel bereiken!
pooley
7 jaar piano, 6 jaar muziekschool ofzoiets.
lievez
1 jaar blokfluit int 2e middelbaar ofzo ? Ik haatte da vak maar ik kan nog steeds Kortjakje en een stuk van Ochtendstemming spele :nervous:
Xilver
quote:
Originally posted by lievez
1 jaar blokfluit int 2e middelbaar ofzo ? Ik haatte da vak maar ik kan nog steeds Kortjakje en een stuk van Ochtendstemming spele :nervous:


+1

En zingen in 't middelbaar, khad toen nog zo'n piepstemmeke, en had altijd keigoei punten daarop :p Dat de rest van de klas mij uitlachte, was wel wa minder :D
DeSpErAtOs-X
bon ...

euh ...

*10 jaar muziek-conservatorium (alejah school) waarvan 9 jaar piano (diploma'ken dus)

*blokfluit op school

*familiale aandoening :p
Mystique
quote:
Originally posted by Bunz
Ook blokfluit in de muzieklessen vant middelbaar met de bijhorende notenleer. (how I hated..)



+1
2jaar :rolleyes:
Mar man een uur duurt dan lang :o

Nyah
quote:
Originally posted by lievez
1 jaar blokfluit int 2e middelbaar ofzo ? Ik haatte da vak maar ik kan nog steeds Kortjakje en een stuk van Ochtendstemming spele :nervous:

ja daar zegt ge get.. en die stomme do.. altijd vals... bah :p
ik heb ook, toen ik klein was, zo'n klein houten pianoke gehad en een gitaarke waar ik de buren zot mee maakte :p
The_G0dfather
the usual 2 years blokfluit :whip: :whip: :whip:
man da was erg, dan zei de leraar:
"doe eens opnieuw vanaf de re"
en ik zo van hmm welkeen is da weer :tongue2
m'n medestudenten hebben goed dienst gedaan tijdens die lessen :happy2:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement