return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
skulle vilja vara med att aktivt leverera låtar
View this Thread in Original format
Trance Christer
Jag laddar ner låtar varje dag så jag känner att jag gärna skulle vilja vara med att aktivt leverera låtar.
Antagligen vet ni inte vem jag är eftersom jag aldrig registrerat mig här innan men jag har använt tranceaddict i flera års tid...

Jag kan ta en kort repressenatation om vem jag är och så

jag heter christer hallén bor i göteborg är 19 år gamal har lyssnat på trance\goa Trance så länge jag kan minnas. Har koll på det mesta innom trancen....

favorit dj:s : Dj natron and reverb ,ferry corsten, Armin van buuren

Favort låt:

* Dj Natron and Reverb pres Flutlicht - Mutterkorn ( Original Mix )

jag kan vell dela ut ca: 15 gig mest låtar ..japp det var ja lite om mig
Ravesquad
Välkommen Christer:)
Gaby
Välkommen!
Tjjatig som jag är ... skriv om dig i Svenska folket :)
Ravesquad
quote:
Originally posted by Gaby
Välkommen!
Tjjatig som jag är ... skriv om dig i Svenska folket :)


Gaby = TA's egen tjatmoster:)
[A|ienFactory]
Hej Christer!
Att dömma av namnet, trodde jag att du var 43 år gammal. :D:D
(Skojar bara :D).
Jag har också lyssnat på trance i evigheter.

Välkommen!
Hoppas du trivs......:D
x-dream
Tjaba....Det tog ett tag innan du vissa dig här.....
Ravesquad
quote:
Originally posted by [A|ienFactory]
Hej Christer!
Att dömma av namnet, trodde jag att du var 43 år gammal. :D:D


lol:D
[A|ienFactory]
Ja du, Christer.
Hur har du tänkt dela ut varorna ???
Trance Christer
men nu är jag här och det känns fruktansvärt bra faktiskt :)
mindshooter
quote:
Originally posted by Trance Christer
men nu är jag här och det känns fruktansvärt bra faktiskt :)


Så bra så bra :)

Du kanske vil gå med i TA Swedish crew eller? I så fall kan du juh göra ett inlägg där...läsa vad som gäller och så :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement