return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
אנשים בבקשה אני צריך עזרה תכנסו
View this Thread in Original format
DjChook
אנשים יש איזה טראק פרוגרסיב האוס נראה לי מהחדשים
שהוא עם ווקל נשי (PRINCESS BEAUTIFUL???)
אולי.... קיצר אני צריך את זה דחוף, הקטע של זה זה הטרבוקות וממש הרבה קטעים עם טרבוקות, בבקשה עם מישהו יודע, שיכתוב פה או שישלח לי לאייסיקיו הודעה...
992217
תודה אחים שלי,

חן
MoSH_MaN
חן מה המצב

long time no see...
DjChook
ראסמי....

נו מישהו זיהה ?

דר"א למישהו יש את עברי לידר - בתי קפה ?
Dj-2TaLL
quote:
Originally posted by DjChook
ראסמי....

נו מישהו זיהה ?

דר"א למישהו יש את עברי לידר - בתי קפה ?


לשירים כאלה יש מקום בפורומים אחרים...
אתה מרגע זה מנודה...
...
..
.
.
..
...
סתם!!!
אין לי אחי...
:D :D :D
Pinto
africanism - ednoy
DjChook
ראסמי צודק אחי..

ולא מצאתי את השיר שרשמת באודיו גלאקסי

אם מישהו יכול להפנות אותי או לשלוח לי את זה, זה ממש דחוף

תודה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
ראסמי צודק אחי..

ולא מצאתי את השיר שרשמת באודיו גלאקסי

אם מישהו יכול להפנות אותי או לשלוח לי את זה, זה ממש דחוף

תודה


אחי...
יש את הטראק הזה באודיו גלאקסי

פשוט הייתה שגיאת כתיב שם

זה אמור להיות

africanism - edony (clap your hands)
Ariels
יש את זה ב
KAZAA
מה שאומר שב
AG
זה חייב להיות
DjChook
תודה לכם אחים שלי, כולכם גדולים

עוד יומיים למניאק, סוף סוף איידיאסאל

נתחיל להתראות לעיתים קרובות יותר, צריך כבר לקבל שם משלי,
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
תודה לכם אחים שלי, כולכם גדולים

עוד יומיים למניאק, סוף סוף איידיאסאל

נתחיל להתראות לעיתים קרובות יותר, צריך כבר לקבל שם משלי,


אין בעיה אחי...

ואני בטוח שכבר יש לך איי די אס אל ואתה חורש עליו

הייתי רוצה להיות במקומך אבל לא נורא

תהנה גבר

DjChook
כן כן הוא כבר כאן...

אהה תגידו

מישהו יכול לשלוח לי לאייסיקיו את המיקסים של בריטני - אני עבד שלך

יש של קוסמיק גייט אני יודע וכו',
וגם את הפבליק דומיין רמיקס לבק טו ארט..

תודה,

המספר הוא: 992217

סתתם גם בשביל שיהיה לכם.....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement