|
אנשים בבקשה אני צריך עזרה תכנסו
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
אנשים יש איזה טראק פרוגרסיב האוס נראה לי מהחדשים
שהוא עם ווקל נשי (PRINCESS BEAUTIFUL???)
אולי.... קיצר אני צריך את זה דחוף, הקטע של זה זה הטרבוקות וממש הרבה קטעים עם טרבוקות, בבקשה עם מישהו יודע, שיכתוב פה או שישלח לי לאייסיקיו הודעה...
992217
תודה אחים שלי,
חן |
|
|
| MoSH_MaN |
חן מה המצב
long time no see... |
|
|
| DjChook |
ראסמי....
נו מישהו זיהה ?
דר"א למישהו יש את עברי לידר - בתי קפה ? |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by DjChook
ראסמי....
נו מישהו זיהה ?
דר"א למישהו יש את עברי לידר - בתי קפה ? |
לשירים כאלה יש מקום בפורומים אחרים...
אתה מרגע זה מנודה...
...
..
.
.
..
...
סתם!!!
אין לי אחי...
:D :D :D |
|
|
| DjChook |
ראסמי צודק אחי..
ולא מצאתי את השיר שרשמת באודיו גלאקסי
אם מישהו יכול להפנות אותי או לשלוח לי את זה, זה ממש דחוף
תודה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
ראסמי צודק אחי..
ולא מצאתי את השיר שרשמת באודיו גלאקסי
אם מישהו יכול להפנות אותי או לשלוח לי את זה, זה ממש דחוף
תודה |
אחי...
יש את הטראק הזה באודיו גלאקסי
פשוט הייתה שגיאת כתיב שם
זה אמור להיות
africanism - edony (clap your hands) |
|
|
| Ariels |
יש את זה ב
KAZAA
מה שאומר שב
AG
זה חייב להיות |
|
|
| DjChook |
תודה לכם אחים שלי, כולכם גדולים
עוד יומיים למניאק, סוף סוף איידיאסאל
נתחיל להתראות לעיתים קרובות יותר, צריך כבר לקבל שם משלי, |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
תודה לכם אחים שלי, כולכם גדולים
עוד יומיים למניאק, סוף סוף איידיאסאל
נתחיל להתראות לעיתים קרובות יותר, צריך כבר לקבל שם משלי, |
אין בעיה אחי...
ואני בטוח שכבר יש לך איי די אס אל ואתה חורש עליו
הייתי רוצה להיות במקומך אבל לא נורא
תהנה גבר |
|
|
| DjChook |
כן כן הוא כבר כאן...
אהה תגידו
מישהו יכול לשלוח לי לאייסיקיו את המיקסים של בריטני - אני עבד שלך
יש של קוסמיק גייט אני יודע וכו',
וגם את הפבליק דומיין רמיקס לבק טו ארט..
תודה,
המספר הוא: 992217
סתתם גם בשביל שיהיה לכם..... |
|
|
|
|