|
Rising Star - Clear Blue Moon
|
View this Thread in Original format
| Trance man |
סוף סוף ארמין המלך שיחרר את הקטע המצוין הזה בפרומו!:)
זה אחד הטרקים הכי טובים ששמעתי בחיים שלי..ממש יצירת מופת..בנוי מצוין ,מלא באנרגיה ורגש..ואף פעם לא נמאס לשמוע אותו..
צריך להשמיע את הטרק הזה לכל המפגרים שאומרים שבמוזיקה אלקטרונית אין רגש..
עכשיו אני מקווה יצאו לזה גם רמיקסים טובים..
הייתי מת לשמוע רמיקס של
lange
או
rank 1
לזה!:cool: |
|
|
| luckystrike |
טראק ענק !!!!!!
אני מת עליו - ברוך השם ארמין שיחרר אותו....
דומה לרמיקס שלו של
ayu-appears__armin_van_buurens_sunset_dub-promo_vinyl-pow
גם ענק |
|
|
| DJ_BoN |
אתם מוזמנים לשים
d/l |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DJ_BoN
אתם מוזמנים לשים
d/l |
יש לזה כבר בשרינג סקשן :) |
|
|
| clubsolutely |
| קטע בסדר...יש לי אותו כבר חודשיים או יותר כבר |
|
|
| Hell_Copter |
טראק מצויין!!
בנוי יפה מאוד
פשוט סבבה לשמוע |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by clubsolutely
קטע בסדר...יש לי אותו כבר חודשיים או יותר כבר |
ארמין שיחרר אותו לפני שבוע - הקטע שהיה לך שאם אני לא טועה הוא באורך של
9:30
הוא ריפ מאוד טוב מהרדיו .... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
ארמין שיחרר אותו לפני שבוע - הקטע שהיה לך שאם אני לא טועה הוא באורך של
9:30
הוא ריפ מאוד טוב מהרדיו .... |
הקטע שהיה לי הוא באורך
9:03 |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
הקטע שהיה לי הוא באורך
9:03 |
רדיו ריפ
המקורי 10 ומשהוא |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
רדיו ריפ
המקורי 10 ומשהוא |
עדיין האיכות טובה
והטראק עדיין בנזונה!! |
|
|
| Ariels |
אכן גבירותי ורבותי
טראק טוב
אני מאוד אהבתי את
ayu - appears
במיוחד את הקטע של היפני/סיני/אינדיאני
whatever
שמזמזם לו ברקע, משתלב עם הקצב בנזונה |
|
|
| eXeTik |
טראק נחמד, אבל אני לא כזה חולה עליו
עניין של טעם... |
|
|
|
|