return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Rising Star - Clear Blue Moon
View this Thread in Original format
Trance man
סוף סוף ארמין המלך שיחרר את הקטע המצוין הזה בפרומו!:)
זה אחד הטרקים הכי טובים ששמעתי בחיים שלי..ממש יצירת מופת..בנוי מצוין ,מלא באנרגיה ורגש..ואף פעם לא נמאס לשמוע אותו..
צריך להשמיע את הטרק הזה לכל המפגרים שאומרים שבמוזיקה אלקטרונית אין רגש..

עכשיו אני מקווה יצאו לזה גם רמיקסים טובים..
הייתי מת לשמוע רמיקס של
lange
או
rank 1
לזה!:cool:
luckystrike
טראק ענק !!!!!!
אני מת עליו - ברוך השם ארמין שיחרר אותו....


דומה לרמיקס שלו של
ayu-appears__armin_van_buurens_sunset_dub-promo_vinyl-pow

גם ענק
DJ_BoN
אתם מוזמנים לשים
d/l
luckystrike
quote:
Originally posted by DJ_BoN
אתם מוזמנים לשים
d/l


יש לזה כבר בשרינג סקשן :)
clubsolutely
קטע בסדר...יש לי אותו כבר חודשיים או יותר כבר
Hell_Copter
טראק מצויין!!
בנוי יפה מאוד
פשוט סבבה לשמוע
luckystrike
quote:
Originally posted by clubsolutely
קטע בסדר...יש לי אותו כבר חודשיים או יותר כבר


ארמין שיחרר אותו לפני שבוע - הקטע שהיה לך שאם אני לא טועה הוא באורך של
9:30
הוא ריפ מאוד טוב מהרדיו ....
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike


ארמין שיחרר אותו לפני שבוע - הקטע שהיה לך שאם אני לא טועה הוא באורך של
9:30
הוא ריפ מאוד טוב מהרדיו ....


הקטע שהיה לי הוא באורך
9:03
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter


הקטע שהיה לי הוא באורך
9:03


רדיו ריפ
המקורי 10 ומשהוא
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike


רדיו ריפ
המקורי 10 ומשהוא


עדיין האיכות טובה
והטראק עדיין בנזונה!!

Ariels
אכן גבירותי ורבותי
טראק טוב

אני מאוד אהבתי את
ayu - appears

במיוחד את הקטע של היפני/סיני/אינדיאני
whatever

שמזמזם לו ברקע, משתלב עם הקצב בנזונה
eXeTik
טראק נחמד, אבל אני לא כזה חולה עליו
עניין של טעם...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement