return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Gil Shwartz - Live @ Nirvana - Live Stream from 23:30pm!!!
View this Thread in Original format
Gil Shwarts
כן כן אנשים
יש אינטרנט במועדון הזה!!
חחחחחחחחחחחחחחחחחח

אוקצור אין לי זמן לכתוב פה הרבה אז אני יעשה את זה קצר
אני מופיע לייב במועדון ואני ישדר את הסט ישירות מהמיקסר אליכם אז אם אתם רוצים לשמוע...

הפעילו ווינאמפ
לחצו
Ctrl + L
ותרשמו את הכתובת הבאה:

212.179.210.22:8000

החל מהשעה
11 וחצי בלילה
30-11-01!!

בלאגן!!!!!!!!!!!!
Dj-2TaLL
בהצלחה אחי...
הייתי שומע את זה...
(את הפתיחה לפחות)
אבל זה לא התחבר לי משום מה...
תסיים את הסט ותספר איך היה...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
כן כן אנשים
יש אינטרנט במועדון הזה!!
חחחחחחחחחחחחחחחחחח

אוקצור אין לי זמן לכתוב פה הרבה אז אני יעשה את זה קצר
אני מופיע לייב במועדון ואני ישדר את הסט ישירות מהמיקסר אליכם אז אם אתם רוצים לשמוע...

הפעילו ווינאמפ
לחצו
Ctrl + L
ותרשמו את הכתובת הבאה:

212.179.210.22:8000

החל מהשעה
11 וחצי בלילה
30-11-01!!

בלאגן!!!!!!!!!!!!


מצטער אחי אבל זה לא התחבר לי
אבל בכל זאת אני ישמח לשמוע איך היה
ואם בא לך גם להביא את הטראקליסט זה יהיה פצצה
Izzy
hey gil, i tried to listen but it always timed out... never got to hear anything :-(
hope you did well!!!
ZinG
hey Gil i dont know if you were streaming this friday night but if u did i hope u recorded it ... i missed my chance!!
i wanna hear!!!!argggggggg
keep me posted
DJ_BoN
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
כן כן אנשים
יש אינטרנט במועדון הזה!!
חחחחחחחחחחחחחחחחחח

אוקצור אין לי זמן לכתוב פה הרבה אז אני יעשה את זה קצר
אני מופיע לייב במועדון ואני ישדר את הסט ישירות מהמיקסר אליכם אז אם אתם רוצים לשמוע...

הפעילו ווינאמפ
לחצו
Ctrl + L
ותרשמו את הכתובת הבאה:

212.179.210.22:8000

החל מהשעה
11 וחצי בלילה
30-11-01!!

בלאגן!!!!!!!!!!!!


אחי אתה יודע שאני מת על הסטים שלך אבל זה פשוט לא עבד...באסהההההה לנו
בכל מקקרה אני מניח שטראקליסט תתקבל בברכה
Gil Shwarts
הרגע הגעתי הביתה
הנה הטראקליסט... כמו שתראו
התחלתי חזק, סיימתי מלודי פרוגרסיב :)
אנשים נורא נהנו אבל לא היה לי כח להישאר לטוטאל אקליפס...


01. Tomba Vira - The Sound Of Oh Yeah (Oliver Klein Mix).
02. Westwood Bros. - Treibgut (Original Mix).
03. Utah Saints - Lost Vagueness (Oliver Lieb Mix).
04. Mauro Picotto - Freetown (Original Mix).
05. LSG - Rising (Original Mix).
06. Angelic - Can't Keep Me Silent (Dumonde Mix).
07. Ayumi Hamasaki - M (Above & Beyond Mix).
08. DJ Tiesto - Urban Train (Wippenberg Mix).
09. Cosmic Gate - Back To Earth (Club Mix).
10. Marco V - Simulated (Marco Vision Mix).
11. Kate Ryan - Scream For More (Extended Original Mix).
12. Blaze - My Beat (Ambassador Mix).
13. Liquid DJ Team - Liquidation (Marco V Mix).


אני יחפש מקום טוב להעלות את הסט אליו כי הוא יצא ממש פגז!
ZinG
DUDE PLZ TELL ME U RECORDED IT!!!!!!!!!!!
I WANT IT!!!
Gil Shwarts
Yeah I recorded it :)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
הרגע הגעתי הביתה
הנה הטראקליסט... כמו שתראו
התחלתי חזק, סיימתי מלודי פרוגרסיב :)
אנשים נורא נהנו אבל לא היה לי כח להישאר לטוטאל אקליפס...


01. Tomba Vira - The Sound Of Oh Yeah (Oliver Klein Mix).
02. Westwood Bros. - Treibgut (Original Mix).
03. Utah Saints - Lost Vagueness (Oliver Lieb Mix).
04. Mauro Picotto - Freetown (Original Mix).
05. LSG - Rising (Original Mix).
06. Angelic - Can't Keep Me Silent (Dumonde Mix).
07. Ayumi Hamasaki - M (Above & Beyond Mix).
08. DJ Tiesto - Urban Train (Wippenberg Mix).
09. Cosmic Gate - Back To Earth (Club Mix).
10. Marco V - Simulated (Marco Vision Mix).
11. Kate Ryan - Scream For More (Extended Original Mix).
12. Blaze - My Beat (Ambassador Mix).
13. Liquid DJ Team - Liquidation (Marco V Mix).


אני יחפש מקום טוב להעלות את הסט אליו כי הוא יצא ממש פגז!


זה נשמע בנזונה!!
חבל שלא הצליח להתחבר לי לזה

Dj-2TaLL
אני גם חחיב את זה...
בן זונה של טראקליסט!!!
Agent-Fire
מקווה שתמצא מקום טוב לעלות אליו, אני מת לשמוע ת'סט.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement