return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Met 250 in de spits... MovAy
View this Thread in Original format
Henkie_henk
Ik rij met 250 in de spits... VroeM

Phat.. (Nou ja phat.. phat dood ja)

CHeck t maar ff.. lekker snel met je motor naar je werk 250 in de spits.. vroem vroem..

ech zooo gevaarlijk maar wel skilzz :D

Eeeh file is 50 mb ofzow :p compleet "hoe rijd ik mezelf dood verslag.. zonder dood dan"

GreetZz
raoel
Waaaaaa

Echt wel aso ja.
hoe noemen ze die route door parijs ook alweer (dat is deze toch???)
Die rijdt hij ff met een gemidelde van 192 Km/h
w00t!!!!!

k heb dit nog nooi gezien, maar een vriend van me heeft er al meerdere filmpjes van gehad.
Deze man is overigens al dood.

En ja, je raad het goed, hijs verongelukt
hoe kan het ook anders :D
M5
tering!! echt EXTREEM heftig!! wooooow!
slayon
dat was even echt heftig.. na een tijdje zit je gewoon mee te bewegen in de bochten :-/

maaru mijn neef heeft ook een motor en die heeft dit dus gedaan ooit. toen was het wel minder druk maar hij reed 210-220 en 180 door de bocht. hij is echt gek :p
Dj Lex
Zo niet normaal joh. Jezus het lijkt wel Speed, u mag niet onder de 180 rijden anders ontploft je motor ofzo. Jezus in die 11 minuten had ie gewoon 192 km/h gem gereden, dat is zo hard. Extreem :D:D:D:D:D
Ding Chavez
Die gast is mijn held man! Bier voor die vent :D

En als we het toch over snelheid hebben, hier een filmpje van een chinees die 199mph (ongeveer 320km/h) op de openbare weg rijdt in ze F40. Luister vooral nar commentaar van die engelsman, is lachen :)

http://taner.equinix.com/ferrari199.ram

En nog eentje van de McLaren F1, mooiste roadcar ooit gebouwd, en die gaat 391 km/h. Maar das wel op een testcircuit.

http://taner.equinix.com/McLaren_F1-FAST.mov

Als je geen quicktime hebt kun je em gewoon renamen naar .avi

GreetZ, DC
TimeportE
jaja.. vet..!! maar uuh ik neem aan dat meeste hier de film, fast and furious gezien hebben (zeer geine film!!) nou daar gaan ze pas (nep)hard!! en het schijnt dat 9o.a) door die film er nu illigale races zijn begonnen in rotterdam etc.. das pas cool!! :D:D
Henkie_henk
lol die f40.. is ook wel phatt :p .. vrrrroemmm en politie kwam er ook snel achter ;)

ook beetje jammer van die rotterdammers die ook weer mee moeten doen hoor..
Rudy
quote:
Originally posted by Ding Chavez

En nog eentje van de McLaren F1, mooiste roadcar ooit gebouwd, en die gaat 391 km/h. Maar das wel op een testcircuit.


Uhm niet 391 maar 378!! :D:D:D Er is nu een nieuwe Bugatti uit met 1070 PK in 13.7 seconden zittie op de 300 km/h!!! Gaat 410 km/h op zijn top :D:D:D!
slayon
eigtyseven en seventyeight is in het engels net omgedraait, ff opletten :) hij zegt 387 en daarna 391.
maarja boeien, het is hard! :p

Ruben_Dubbink
wat een sukkel zeg, die gast in die Ferrari,
gepakt door je eigen filmpje, hahaha:D
Rudy
quote:
Originally posted by slayon
eigtyseven en seventyeight is in het engels net omgedraait, ff opletten :) hij zegt 387 en daarna 391.
maarja boeien, het is hard! :p


Nee ik heb dat filmpie niet gezien , maar ik weet gewoon dat de Mclaren niet harder gaat dan 378 km/h! Dus dat filmpje klopt gewoon niet of het is een opgevoerde versie :D:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement