|
Funtastic Summer VOX 09-06-05
|
View this Thread in Original format
| fusi |
Funtastic Summer VOX
thursday 09_06_05 midnight
res.TOCHNER
מארח לראשונה בווקס את:
DENNIS-Y
&
SAAR FOGEL
בחצר הטראנס: הרזידנט דני קיי מארח את רוקי ואת דליריוס שיחגגו את הוצאת אלבומם החדש.

לרשימות
[email protected] |
|
|
| princess cc |
טטוב אנחנו עדיין בספק...
לאור המסיבות/האירועים/ והמצב הכלכלי לאחרונה החלטנו
לצאת למסיבות אחת לחודש...
(מעניין כמה זמן נצליח להחזיק מעמד חח)
אעדכן בהמשך :) |
|
|
| fusi |
רק בשבילך ובאופן חד פעמי כתבתי בפונט גדול גם מה שיהיה בחצר. יאללה תחזרי לחפור
:eyes: |
|
|
| princess cc |
יששששששששששששששששששששששששששששששששש
טוב אנחנו שם!!!!!!!!!!!:crazy:
יהיה בלאגןןןןןןןן |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by princess cc
יששששששששששששששששששששששששששששששששש
טוב אנחנו שם!!!!!!!!!!!:crazy:
יהיה בלאגןןןןןןןן |
מרקוס :nervous: |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
מרקוס :nervous: |
אני במו"מ עם נקסט:)
אם יהיו חינמים נבוא ואם לא אז לא!
סורי תקציב חלש ואם כבר מסיבה רוצים חפירות...
מרקוס יכולה לשמוע בבית;) |
|
|
| Sm0keMachine |
הייתה מסיבה חמודה ביותר!
ירון העיקר אתה מפרסם ואתה בעצמך לא מגיע אהה?;) |
|
|
| princess cc |
| היה מעולה!!!!! |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by princess cc
היה מעולה!!!!! |
לא באה למרקוס יהיה רע מאוד - מרקוס לא לשמוע בבית שלך מרקוס לרקוד במסיבה עם אילן! |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
לא באה למרקוס יהיה רע מאוד - מרקוס לא לשמוע בבית שלך מרקוס לרקוד במסיבה עם אילן! |
לבוא רוצה
יכולה לא!!!!
לא נורא, אילן לרקוד עם זקנות אחרות
:sadgreen: :sadgreen: |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by princess cc
לבוא רוצה
יכולה לא!!!!
לא נורא, אילן לרקוד עם זקנות אחרות
:sadgreen: :sadgreen: |
אין לא יכולה
יש לא רוצה מספיק! |
|
|
|
|