|
הנסיכה הזועמת!!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Segev |
1
להתפקד..
חחח האמת שבאמת יבש פה לאלה אני אבל מאז שיש לי חברה חדשה כבר לא ממש נוגע במחשב עוד לא שמעתי את הריליסים מחודש אפריל אז ככה שאין לי מה להתלונן אבל מידי פעם אני משתדל לקרוא פה ושם... |
|
|
| princess cc |
אני גם בעד להחזיר ת'טרד של הכוסיות!
ועוד כמה מעניינים... כמו המצעד של יגאל...
מאז שהטרד הזה נעלם אני לא יודעת מה להוריד!!!! |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by princess cc
אני גם בעד להחזיר ת'טרד של הכוסיות!
ועוד כמה מעניינים... כמו המצעד של יגאל...
מאז שהטרד הזה נעלם אני לא יודעת מה להוריד!!!! |
הטרד נעלם כדי שלא תורידי דברים יא ליצ'רית :D
סתם מותק יש תחתימה שלי שכוללת פחות או יותר תדברים החמים
ואם יהיה לי זמן בחיי אני מבטיח להחזיר עטרה ליושנה ולעשות מצעד אחת לכמה זמן
וזה רק כי את ביקשת:) |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
הטרד נעלם כדי שלא תורידי דברים יא ליצ'רית :D
סתם מותק יש תחתימה שלי שכוללת פחות או יותר תדברים החמים
ואם יהיה לי זמן בחיי אני מבטיח להחזיר עטרה ליושנה ולעשות מצעד אחת לכמה זמן
וזה רק כי את ביקשת:) |
אחרי ההמלצה שלך לקטע של אוזגור קאן, אם יש לך עוד קטעים בסיגנון...גם אני בעד מצעד :) |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
אחרי ההמלצה שלך לקטע של אוזגור קאן, אם יש לך עוד קטעים בסיגנון...גם אני בעד מצעד :) |
הולך אבל אני צריך קצת לשבת טוב על האיי ריבר ולשמוע עוד סטים...
כדי שזה אכן יהיה מצעד כמה שיותר מגוון
ולא איזה דירוג הקטעים הטובים בחודש האחרון באסוט
עם כל האהבה שלי לתוכנית (ויש אהבה) ...יש חיים גם מחוץ לה
לקחתי על עצמי תאתגר חברים |
|
|
| m0sh |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
הולך אבל אני צריך קצת לשבת טוב על האיי ריבר ולשמוע עוד סטים...
|
קנית איי ריבר?
איזה דגם? |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by m0sh
קנית איי ריבר?
איזה דגם? |
H-320
מכשיר גאוני:)
צריך להביא פרס על מפעל חיים למי שהמציא אותו...
עזבו אני סתם אדם פשוט מרמלה שעדין מתלהב שכשאני לוחץ על מתג על הקיר נדלק אור מהתקרה |
|
|
| m0sh |
חחח יפה תתחדש
יש לי את ה
iHP-120
הייתי צריך לקנות את ה40 ג'יגה |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by m0sh
חחח יפה תתחדש
יש לי את ה
iHP-120
הייתי צריך לקנות את ה40 ג'יגה |
תודה אחי אחרי שבועיים עם המכשיר אני בנתיים מסתפק ב-20
מילאתי רק 2 גיגה עד כה...
אבל זה ייגמר בטח לאט לאט
כל שבוע אסוט התוכנית של מרקוס
ועוד שלל תוכניות שאני מצליח או להקליט או לדוג בחכתי הודות לאתר מצוין שמארק הביא לי לפני מספר חודשים |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
הטרד נעלם כדי שלא תורידי דברים יא ליצ'רית :D
סתם מותק יש תחתימה שלי שכוללת פחות או יותר תדברים החמים
ואם יהיה לי זמן בחיי אני מבטיח להחזיר עטרה ליושנה ולעשות מצעד אחת לכמה זמן
וזה רק כי את ביקשת:) |
אני רואה שלאחרונה יש לך חולשה לנשים מבוגרות
;)
קשה לך לעמוד בפנינו אה? |
|
|
| Meltdown |
הכל נרגע כאן, כי שחר בצבא
:D |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Meltdown
הכל נרגע כאן, כי שחר בצבא
:D |
:eyespop:
אתה באמת מעדיף את התקופה שלפני הבאן ?
ודווקא אילן סיפר לי שלאחרונה הוא חם על נשים קטנות כאלה שאוהבות עופר ניסים |
|
|
|
|