|
Varför alltid fel mixar? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by x-dream
Okej har det blivit så dåligt....Var bättre förr när Simone var med...Hon är ju så snygg....
Har ett gammalt video band från love parade 96 som är från mtv...Simone höll i det...Då var musiken mycket bättre... |
Coolt va hon me där... aldrig att mtv skulle bry sig om loveparade idag som bara är europas största musikevenemang..
Va blev det av Simone? Hennes låt va skön let this feeling....finns det nå sköna mixar på den? |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by Ravesquad
Coolt va hon me där... aldrig att mtv skulle bry sig om loveparade idag som bara är europas största musikevenemang..
Va blev det av Simone? Hennes låt va skön let this feeling....finns det nå sköna mixar på den? |
Det var love parade weekend....Så då filma dom lite från det i tre timmar....Fast det var ju inte så mycket...Dom slängde in lite låtar i mellanåt.....Så vissa dom lite....
Vet inte om det finns det.... |
|
|
| reveal |
var det VJn som var på mtv för några år sedan, för isf vet jag vem det är... men hade hon en låt eller? |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by x-dream
Det var love parade weekend....Så då filma dom lite från det i tre timmar....Fast det var ju inte så mycket...Dom slängde in lite låtar i mellanåt.....Så vissa dom lite....
Vet inte om det finns det.... |
lol, loveparade weekend med tre timmar loveparade och 30 timmar reklam...varför liksom? Varför inte bara ställa in en kamera på amnesia i 48 timmar och köra en ibiza weekend? Det e ju sånt folk vill se.. |
|
|
| reveal |
lol, loveparade weekend med tre timmar loveparade och 30 timmar reklam...varför liksom? Varför inte bara ställa in en kamera på amnesia i 48 timmar och köra en ibiza weekend? Det e ju sånt folk vill se.. |
är det verkligen det som "folk" vill se? är inte "vi" egentligen i minoritet? |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by reveal
är det verkligen det som "folk" vill se? är inte "vi" egentligen i minoritet? |
E vi det? Har svårt o förstå varför man vill se nån värdelös vj typ den där blonda svenska bitchen stå o intervjua nån svensk artist på svengelska.. (Mtv nordic måste va det sämsta nånsin) Det kan ju bara va för att det inte finns nått bättre.. Jag menar vem tittar på grind och tycker det e bra? Ändå har det funnits typ jämt...på en klubb kan ju folk dansa iaf.. så varför e det så här...det kan inte bara vara vi som gillar trance som lider.. |
|
|
| reveal |
jo, faktum är ju att "alla" säger att mtv är dåligt, så jag undrar hur det kan vara så framgångsrikt...
dessutom är dom ju skitbra på engelska, så det där med svengelska håller jag inte med om :) |
|
|
| Ravesquad |
dessutom är dom ju skitbra på engelska, så det där med svengelska håller jag inte med om :) |
Det va första gången du va ironisk lr? Vi kanske skulle ta o sluta med ironi...för o undvika missförstånd och så menar jag:) |
|
|
| reveal |
ironi är farligt på internet :)
men allvar, de två svenska tjejerna på mtv pratar jättebra engelska (obs INTE ironi) |
|
|
| [A|ienFactory] |
|
Exakt.
Från och med nu brukar vi SARKASM istället!
:D:D |
|
|
| Ravesquad |
men allvar, de två svenska tjejerna på mtv pratar jättebra engelska (obs INTE ironi) |
tycker du... det tycker inte jag...låter ju som dom pratar svenska, värsta dåliga accenten.. |
|
|
| reveal |
tycker du... det tycker inte jag...låter ju som dom pratar svenska, värsta dåliga accenten.. |
verkligen inte... får kanske starta en poll om detta :p |
|
|
|
|