return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Best ITWT
View this Thread in Original format
DjChook
אוקי, אז אני מתכוון רק לאלה שהיו אפליפטינג כי מ 5 הגיע
קור פינג'למן הזה והרס הכל

בכל מקרה אני מתלבט בין 3 ל 4 ... נוטה יותר לכיוון 4
שזו גם הייתה ההכרות הראשונה שלי עם JOHAN GIELEN

הסיבה שנזכרתי בעבר עכשיו היא כי יש לי חברה שרק עכשיו נכנסת למוזיקה אלקטרונית, אז מבחינתה יש טראנס = פסיכודאלי
והאוס שזה כל העופר ניסים והמסחור במועדונים

עכשיו יצא לי להשמיע לה את CARTE BLANCE
והייתי בשוק שהיא אמרה "כן.. רואים שזה מהסגנונות הישנים האלה..."

עכשיו אני אומר לעצמי, האפליפטינג/אפיק/בילד-אפ-פאקינג-טראנס

מת סופית !? האם אתם חושבים שהוא יחזור ? ואם כן איך מכניסים אותו למודע של האנשים.. האם אי פעם הוא היה שם ?
yaman
נראה לי אני יישאר עם יואן למרות שהסיק שלו בגורג'ס היה יותר בן זונה

עכשיו לגביי אפיק טראנס וכו'...

לדעתי האפליפט וכו' תמיד יהיו שם בשבילנו

למרות שהיום כולם נוטים לכיוון הפרוג

דוגרי מי שהכניס לי את הטראנס לראש היו אסטרל ואייל ברקן

אסטרל זה פסיי ברקן זה ניצחונות

מה אני יגיד לך?........

להכניס לתודעה של מישהו את האפליפט יהיה כמו להכניס לתודעה שלו את השם ארמין

היום תשאל את כולם מה זה טראנס?.....

כולם אבל כולם (למעט המבינים(

יאמרו לך :

כן אחי....... בום בום לפנים

סקאזי אינפקטד אסטריקס

וזהו...

אפילו את רוברט גיטלמן שהוא ישראלי עדיין לא מכירים
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by DjChook
עכשיו אני אומר לעצמי, האפליפטינג/אפיק/בילד-אפ-פאקינג-טראנס

מת סופית !? האם אתם חושבים שהוא יחזור ? ואם כן איך מכניסים אותו למודע של האנשים.. האם אי פעם הוא היה שם ?


חן באמת נושא לדיון שלך עם עצמך הוא מה קרה אצלך
אחי עבורי כלום לא מת
לרגע אחד
משאחי מעצבן זה לראות אנשים שאומרים שהאפליפטוינג טראנס מת
שהיום המוזיקה היא לא משהיתה פעם וכל מיני דברים כאלה...

בשבילי הכל חי וקיים
וצר לי אבל כל התופעות השוליות קורות בעיקר בארץ
אם אפליפטינג טראנס מת איך כל שנה די גיים בולטים של התחום הזה מגיעים למקומות סופר מכובדים בדי גיי מאג?!

ובלי קשר לשום דירוג כל תוכנית של ארמין יש קטע אחד לפחות שתופס תאוזן שלי ממש
ככה שאני מאוד אוהב אותו
וכל שבוע יש עוד קטע אחד לפחות שאני שומע בסט של די גיי אחר שארמין לא ניגן משום מה וגם תופס אותי
DjChook
אני דיברתי על ההתיחסות אליו בארץ
כי וואלה, כרגע פה אני חי

מבחינת רדיו, פעם היה תוכניות ב 102 אפ אמ של טראנס וזה

היום כולם מנסים להקצין את הגבולות, או שמשדרים דברים הזויים מרחבי העולם (בעיקר פסיכודאלי) או שמנגנים פסיכודאלי ישראלי
או עופר ניסים

על זה אני מדבר
DJ_Lord
lars holte cant mix haha
omergunr
אוקייייייייי
חוץ מ
JOHAN GIELEN שיש לי 2 סטים שלו ועוד כמה טראקים..
לא הבנתי אף מילה מהדיון....
:[
DjChook
quote:
Originally posted by omergunr
אוקייייייייי
חוץ מ
JOHAN GIELEN שיש לי 2 סטים שלו ועוד כמה טראקים..
לא הבנתי אף מילה מהדיון....
:[


במילה אחת: צעיר
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by omergunr
אוקייייייייי
חוץ מ
JOHAN GIELEN שיש לי 2 סטים שלו ועוד כמה טראקים..
לא הבנתי אף מילה מהדיון....
:[



אח שלי
כל משאתה לא מבין
76128663

אני בשמחה יעזור כשאני שם
תאמת רוב הזמן אני במסנגר בקושי פותח כבר תאיי סי אז אם יש לך המייל שלי זה
[email protected]

אני חושב שלחנך להסביר ולכוון בחור צעיר שצמא למוזיקה אלקטרונית זה שליחות חשובה מאין כמוה...תרגיש חופשי להפריע כשיש משהו שאתה לא מבין

:D

נ.ב. גם אני לא מבין הכל...
מעולם לא הבנתי איך פרי קורסטן למשל מגיע למקום כל כך גבוה כמו העמדה :eek:
DjChook
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
נ.ב. גם אני לא מבין הכל...
מעולם לא הבנתי איך פרי קורסטן למשל מגיע למקום כל כך גבוה כמו העמדה :eek:


אילן מתחיל לחזור לעצמו
:haha:
markfeldman
ואללה לא מכיר אף אחד מהאוספים הללו.

אפשר לשלב טראקליסטים ?

yaman
quote:
Originally posted by markfeldman
ואללה לא מכיר אף אחד מהאוספים הללו.

אפשר לשלב טראקליסטים ?


איך קורה דבר כזה מארק באמת
Shahar
תתפלאו לפני שבועיים שהייתי אמור לעשות עבודות מטבח דברתי עם המש"ק מעצר (תמיד הוא בא עם העצירים אחרי שהאנשים מהקורסים מסיימים תארוחה והם יושבים איתנו)
קיצור דיברנו על מוזיקה והוא כן אמר שהוא מכיר את ארמין והוא גם ידע שהוא מקום 3 בעולם
והוא גם שמע על פרי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement