|
Blondy Night - I'm Popular @ Hasharon12 (10.06.2005)
|
View this Thread in Original format
| THE_BLUE_DRAGON |

שלום!
השבוע במסגרת הליין החדשני "בלונדי" במועדון – השרון 12 בת"א
יארח הרזידנט רועי "פאנקי" אלעל את
Steven Guberek
רזידנט מועדון "טנטרה" בקולומביה לסט אלקטרו האוס חם.
ימשיך את הערב רזידנט ה
TLV לשעבר
התקליטן הבכיר רועי בריזמן
וייסים גיא פרידום בטכנו.
בלאונג' העליון יסובבו תקליטני סוכנות
ILTA
DJ Erosive + Ronaldo Robotika
שיארחו את
Shai C.
החיפאי
פתיחת דלתות: 23:00

לרשימות ובירורים:
E-mail & MSNm : [email protected]
ICQ: 66892942
Phone: 0545258607 |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
לכל המגיעים ההנחות עד 24:00
ולכל מי שמעוניין להגיע ולא נרשם נא ליצור קשר איתי או עם אלי.
רוני הולך לנגן סט עם כלים חיים בנוסף.
מתחילים 23:00
יום טוב!!!
:gsmile: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
נו, איך היה? |
סוףףףףףףףף הדרךך!!
לא שמעתי תסט של הדיג'יי מקולומביה אבל הסט של בריזמן ופרידום היה סוףףף!! |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Shahar
סוףףףףףףףף הדרךך!!
לא שמעתי תסט של הדיג'יי מקולומביה אבל הסט של בריזמן ופרידום היה סוףףף!! |
כן, בריזמן הזה יודע את העבודה......
תיקלטתי פעם אחת אחריו בגת רימון. הוא ממש תותח. |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
סטים ממש ל-פנים של רוני וצח!!!
תודה למי שהגיע אני בטוח שנהנתם...
והנה תמונות...:gsmile:











































קישור לגלרייה!
קטע וידאו של צח בדרך. |
|
|
| markfeldman |
| ואללה, צח תן טראקליסט !! |
|
|
|
|