|
איפה אפשר למצוא מיקסר???? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| s0undw4v3 |
אני חושב שסך הכל כדאי
ואתה גם מקבל אחריות... מה שלא תקבל אם תייבא
אני פשוט הברחתי אז יצא לי משתלם ביותר! :)
אהה וילדים - אל תנסו את זה בבית :D |
|
|
| Agent-Fire |
עד כמה שהאתר של פיוניר לא מעודכן, המחיר המומלץ באתר הוא: 500 דולר
מבלי לדעת כמה הוא עולה באתרים אחרים אפשר לרוץ ולקנות... :)
וכמה עולה שם הערכה של פיוניר עם המיקסר הנ"ל וזוג
CDJ100
...זה החלום שלי...
לפי חישוב יחסי אני משער משהו בסביבות ה5400 אפילו אולי פחות |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
clubsolutely - עם הייתה בארלוזורוב אולי בדקת מחירים
כמה עולה
CDJ 100
?? |
קניתי לפני משהו כמו שבוע שם
זוג
CDJ 100
עולים 4720 כולל מע"מ |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
קניתי לפני משהו כמו שבוע שם
זוג
CDJ 100
עולים 4720 כולל מע"מ |
איפה קנית?? |
|
|
| clubsolutely |
לא הלכתי לשם. התקשרתי אליהם
תתקשרו תבררו אם בא לכם
לפנות ל- דני או שי
03-5220135 שלוחה 111
DJM-300 = 1740 שח
DJM-500 = 3550 שח
DJM-700 = 4000 שח
אני נגנבתי על ה 300
יאללה מתחילים לחסוך מהמשכורת הצבאית
!!!!!!!!!!!! |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
קניתי לפני משהו כמו שבוע שם
זוג
CDJ 100
עולים 4720 כולל מע"מ |
הרבה....ציפיתי שזה יעלה בסביבות ה3000
עם כל המיסים המסריחים האלה, לא פלא שזה עולה ככה.
נראה לי אני יטוס לאנשהו בפסח :D
אגב
מה נסגר עם אילת? הרי אין מיסים שם אפשר אולי לסדר איזה משהו שם.
:toothless :toothless |
|
|
| clubsolutely |
גם נכון ..יש לי חבר באילת..אולי יש שם חנות שמוכרת...
נברר את העניין |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by clubsolutely
גם נכון ..יש לי חבר באילת..אולי יש שם חנות שמוכרת...
נברר את העניין |
תברר ותעדכן אותנו...
;) |
|
|
| DJ-Energy |
| חזרתי מאילת לא ממזמן ולא ראיתי שם חנות מיוחדת לציוד או משהו כזה.. |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| הבעיה היחידה עם אילת זה שכשאתה קונה שם משהו רציני, כנראה יותר מ200 דולר או משהו כזה. אז הם מחייבים אותך למלות טופס ולהראות תעודת זהות כדי להוכיח שאתה אשכרה גר באילת. |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
איפה קנית?? |
אצל היבואן של פיוניר בארלוזורוב |
|
|
| Dj-2TaLL |
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Originally posted by s0undw4v3
א.ב. אלקטרוניקה
03-5560893
הם דיי זולים
טכניקס אחד ב-4100 שקל כולל מע"מ
--------------------------------------------------------------------------------
תגיד אתה יכול להיות יותר ספציפי?
איזה טכניקס, וד"א יש איזהשהו הבדל עצום בינהם? |
|
|
|
|