return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
איפה אפשר למצוא מיקסר???? (pg. 2)
View this Thread in Original format
s0undw4v3
אני חושב שסך הכל כדאי
ואתה גם מקבל אחריות... מה שלא תקבל אם תייבא

אני פשוט הברחתי אז יצא לי משתלם ביותר! :)

אהה וילדים - אל תנסו את זה בבית :D
Agent-Fire
quote:
Originally posted by clubsolutely
יש גם את פיוניר בארלוזורוב 15 ת"א


אני מצאתי את המיקסר
DJM-300
משהו קטלני
חייבים לראות
http://pioneerprodj.com/products/djm300/djm300.mv

ב- 1740 שקל

מה אתם אומרים...?


עד כמה שהאתר של פיוניר לא מעודכן, המחיר המומלץ באתר הוא: 500 דולר
מבלי לדעת כמה הוא עולה באתרים אחרים אפשר לרוץ ולקנות... :)

וכמה עולה שם הערכה של פיוניר עם המיקסר הנ"ל וזוג
CDJ100

...זה החלום שלי...

לפי חישוב יחסי אני משער משהו בסביבות ה5400 אפילו אולי פחות
Dj Moriano
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
clubsolutely - עם הייתה בארלוזורוב אולי בדקת מחירים
כמה עולה
CDJ 100
??



קניתי לפני משהו כמו שבוע שם

זוג
CDJ 100
עולים 4720 כולל מע"מ
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Dj Moriano



קניתי לפני משהו כמו שבוע שם

זוג
CDJ 100
עולים 4720 כולל מע"מ


איפה קנית??
clubsolutely
לא הלכתי לשם. התקשרתי אליהם
תתקשרו תבררו אם בא לכם
לפנות ל- דני או שי
03-5220135 שלוחה 111
DJM-300 = 1740 שח
DJM-500 = 3550 שח
DJM-700 = 4000 שח

אני נגנבתי על ה 300
יאללה מתחילים לחסוך מהמשכורת הצבאית
!!!!!!!!!!!!
DJ-Kreing^^
quote:
Originally posted by Dj Moriano



קניתי לפני משהו כמו שבוע שם

זוג
CDJ 100
עולים 4720 כולל מע"מ


הרבה....ציפיתי שזה יעלה בסביבות ה3000
עם כל המיסים המסריחים האלה, לא פלא שזה עולה ככה.

נראה לי אני יטוס לאנשהו בפסח :D

אגב
מה נסגר עם אילת? הרי אין מיסים שם אפשר אולי לסדר איזה משהו שם.
:toothless :toothless
clubsolutely
גם נכון ..יש לי חבר באילת..אולי יש שם חנות שמוכרת...
נברר את העניין
Agent-Fire
quote:
Originally posted by clubsolutely
גם נכון ..יש לי חבר באילת..אולי יש שם חנות שמוכרת...
נברר את העניין


תברר ותעדכן אותנו...
;)
DJ-Energy
חזרתי מאילת לא ממזמן ולא ראיתי שם חנות מיוחדת לציוד או משהו כזה..
DJ-Kreing^^
הבעיה היחידה עם אילת זה שכשאתה קונה שם משהו רציני, כנראה יותר מ200 דולר או משהו כזה. אז הם מחייבים אותך למלות טופס ולהראות תעודת זהות כדי להוכיח שאתה אשכרה גר באילת.

Dj Moriano
quote:
Originally posted by DJ-Energy


איפה קנית??



אצל היבואן של פיוניר בארלוזורוב
Dj-2TaLL
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Originally posted by s0undw4v3
א.ב. אלקטרוניקה
03-5560893

הם דיי זולים

טכניקס אחד ב-4100 שקל כולל מע"מ
--------------------------------------------------------------------------------


תגיד אתה יכול להיות יותר ספציפי?
איזה טכניקס, וד"א יש איזהשהו הבדל עצום בינהם?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement