|
Green Court set från 23/11 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by [A|ienFactory]
Jag har också 10 Mbit kabel enligt löften, men sista gången jag testade det (med ett program) räckte det bara till 3.79 Mbit. | Jag har testat ett litet program som är framtaget av nån sorts svensk myndighet typ. Heter tptest2.exe , man testar sin upload respective download, där fick jag 10Mb up och 8,9 down. Ta hem det här, döp om till exe , tyvär så verkar det inte funka just nu, nån sorts inställing som inte jag fattar... |
|
|
| [A|ienFactory] |
| din leverantör håller ju sina löften ganska bra...:D:D |
|
|
| x-dream |
Du lyckades inte spela in några andra set från den kvällen eller....Satt ju å lyssna på det hela....
Undra bara om du spela in Cosmic gate oxå.... |
|
|
| Ravesquad |
Tack så jättemycket Steve!
grrreat speed:p |
|
|
| Ravesquad |
Nån som har en tracklist?
asskönt set:) |
|
|
| Ravesquad |
| Är det 666 som gjort club bizzare remaken? Tyckte jag såg nån video med dom igår.. |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Ravesquad
Är det 666 som gjort club bizzare remaken? Tyckte jag såg nån video med dom igår.. |
nope, Brooklyn Bounce |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by reveal
nope, Brooklyn Bounce |
Det e samma neger som i 666.. (alarma va bäst:) ) |
|
|
| reveal |
| afan, det visste jag inte |
|
|
| [A|ienFactory] |
| quote: | Originally posted by Ravesquad
Det e samma neger som i 666 |
knappast!
brooklyn negern är mycket fetare! har en helt annan röst oxå.
de suger klitta förresten. "Canda" var halvbra, resten är skit. |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by x-dream
Du lyckades inte spela in några andra set från den kvällen eller....Satt ju å lyssna på det hela....
Undra bara om du spela in Cosmic gate oxå.... | Jag har rippat Cosmic gate och DJ Erik också, kan rippa resten också. Så jag kan slänga upp Cosmic gate imorn. Nu e jag på fest så jag ska nog fortsätta med den där ölen, en ny sort kallad "Rattle snake"
Ha de folket..
Ses... |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Jag har rippat Cosmic gate och DJ Erik också, kan rippa resten också. Så jag kan slänga upp Cosmic gate imorn. Nu e jag på fest så jag ska nog fortsätta med den där ölen, en ny sort kallad "Rattle snake"
Ha de folket..
Ses... |
Låter trevligt.....Det var ju en mycket bra kväll.... |
|
|
|
|