return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
Green Court set från 23/11 (pg. 2)
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by [A|ienFactory]

Jag har också 10 Mbit kabel enligt löften, men sista gången jag testade det (med ett program) räckte det bara till 3.79 Mbit.
Jag har testat ett litet program som är framtaget av nån sorts svensk myndighet typ. Heter tptest2.exe , man testar sin upload respective download, där fick jag 10Mb up och 8,9 down. Ta hem det här, döp om till exe , tyvär så verkar det inte funka just nu, nån sorts inställing som inte jag fattar...
[A|ienFactory]
din leverantör håller ju sina löften ganska bra...:D:D
x-dream
Du lyckades inte spela in några andra set från den kvällen eller....Satt ju å lyssna på det hela....

Undra bara om du spela in Cosmic gate oxå....
Ravesquad
Tack så jättemycket Steve!

grrreat speed:p
Ravesquad
Nån som har en tracklist?

asskönt set:)
Ravesquad
Är det 666 som gjort club bizzare remaken? Tyckte jag såg nån video med dom igår..
reveal
quote:
Originally posted by Ravesquad
Är det 666 som gjort club bizzare remaken? Tyckte jag såg nån video med dom igår..

nope, Brooklyn Bounce
Ravesquad
quote:
Originally posted by reveal

nope, Brooklyn Bounce

Det e samma neger som i 666.. (alarma va bäst:) )
reveal
afan, det visste jag inte
[A|ienFactory]
quote:
Originally posted by Ravesquad

Det e samma neger som i 666

knappast!
brooklyn negern är mycket fetare! har en helt annan röst oxå.
de suger klitta förresten. "Canda" var halvbra, resten är skit.

SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by x-dream
Du lyckades inte spela in några andra set från den kvällen eller....Satt ju å lyssna på det hela....

Undra bara om du spela in Cosmic gate oxå....
Jag har rippat Cosmic gate och DJ Erik också, kan rippa resten också. Så jag kan slänga upp Cosmic gate imorn. Nu e jag på fest så jag ska nog fortsätta med den där ölen, en ny sort kallad "Rattle snake"

Ha de folket..

Ses...
x-dream
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jag har rippat Cosmic gate och DJ Erik också, kan rippa resten också. Så jag kan slänga upp Cosmic gate imorn. Nu e jag på fest så jag ska nog fortsätta med den där ölen, en ny sort kallad "Rattle snake"

Ha de folket..

Ses...

Låter trevligt.....Det var ju en mycket bra kväll....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement