return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Prydz & Mull mfl @ Mondo 10 Juni
View this Thread in Original format
Braxen
Summer Party 2005 @ Mondo

Mondo och Alternativa Spektakel presenterar tidernas sommarfest.

Stora golvet: Eric Prydz (live-set) och Joel Mull (Drumcode, Inside Records).
I loungen spelar Tony Zoulias (ZTV, Chiba), Gringo Starr (Disco Sportif) och Dimman (Passagen).

Biljetter: We-butikerna, SVAJ, Boutique Sportif (Renstiernas g. 26).
120 kr i förköp - mer i dörren, 18 år, 22-03, Stora Mondo.
Plats: Stora Mondo.



Nåra som ska dit ?
jag funtar starkt på d, gillar verkligen den musik prydz spelar, hårdare hustoner, mull har jag aldrig sett live, så d kasnke vore på tiden !
gurra
nice, ska fundera på det
NbR
Har aldrig hört Prydz jocka men Mull är klart värt att gå o stuffa till.
dunk dunk dunk .. mmmmm....

För min del står det mellan att vara lokalpatriotisk o stödja den enda vettiga klubb vi har i uppsala o gå på gate ones fredagsfest eller detta. Svårt val ... vi får se men jag e sugen som tusan att få se Mull igen :D
benni
fan.. om man bara hade varit i sthlm då
Laszlo
fan ta sverige för att det är så jävla avlångt....:whip:
SteveTranz4ever
Får se hur jag gör... mår jag tillräckligt bra så... har vart förkyld och haft feber i veckan :wtf:

Är sugen !
Gate 42
Kalastime! :D

Var år och dar sen jag var ute så detta ska bli spännande, har nästan glömt bort hur man gör.. :eek:
Braxen
^^^just follow my lead :D

tror det kan bli bra drag ikväll, nån som sett vilka tider som gäller för dom olika jockarna ? .. prydz borde väl spela före mull .. iaf
Gate 42
quote:
Originally posted by Braxen
.. prydz borde väl spela före mull .. iaf


Tror nog det blir tvärt om. Kan tänka mig mest folk är där för Prydz, då sätter man honom sist så folk är kvar länge och tjackar booze ;)
Braxen
quote:
Originally posted by Gate 42
Tror nog det blir tvärt om. Kan tänka mig mest folk är där för Prydz, då sätter man honom sist så folk är kvar länge och tjackar booze ;)


verkar dock rimligt, men d kan bli en skum övergång mo mull dunkar på techno, å sen kliver prydz på me lite softare electrofierad house.. haha .. whatever, bli nog fint :)

Laszlo
Någon som vet om Prydz har fler spelningar i landet inom det närmaste, förutom Hultsfred? Jag vet ju att killen är flygrädd som ingen annan och på grund av detta inte gärna kommer hem till Sverige om han inte måste. Därför tycks det väl vara lägligt för honom att köra en "Sverigeturne" i sommar innan han drar tillbaka till England... :)
Braxen
quote:
Originally posted by Laszlo
Någon som vet om Prydz har fler spelningar i landet inom det närmaste, förutom Hultsfred? Jag vet ju att killen är flygrädd som ingen annan och på grund av detta inte gärna kommer hem till Sverige om han inte måste. Därför tycks det väl vara lägligt för honom att köra en "Sverigeturne" i sommar innan han drar tillbaka till England... :)


Han snacka om att han har en spelning på Grodan inplanerad, kommer dock inte ihåg när, men det borde va i sommar nångång :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement