return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
[14-08-2005] Tomorrowland - Recreatiegebied De Schorre, Boom (BE) (pg. 2)
View this Thread in Original format
Muppy
het probleem is dat het in hetzelfde weekend valt als de FFWD en de Streetparade in Zurich...

maarja dan maar niet daar heen:D
MaGiK54
quote:
Originally posted by Muppy
het probleem is dat het in hetzelfde weekend valt als de FFWD en de Streetparade in Zurich...

maarja dan maar niet daar heen:D



FFWD is wel een concurrent voor dit feessie, maar de Streetparade in Zurich denk ik niet hoor....hoeveel Belgen en Nederlanders zullen daar nou naar toe gaan uiteindelijk.
Fkwebeman
quote:
Originally posted by emma
ja was idd leuke flyer/grasmat :D


Hehehe, ik woon in Groningen, maar krijg nog altijd post van ID-T belgie..
leuk hoor, grasmatje op de WC :toothless
Antony
Iemand van jullie enig idee met welke instelling Ferry Corsten komt?
gaat ie verder met zen L.E.F. tour, (en klinkt die goed?) hoelang draait hij?

ik hoop dat het lekker hard wordt zoals op Mayday of Trance Energy (main hall) dit jaar...

greetz, en tot achter mennen hoek:crazy:
eieregooie
quote:
Originally posted by MaGiK54
FFWD is wel een concurrent voor dit feessie, maar de Streetparade in Zurich denk ik niet hoor....hoeveel Belgen en Nederlanders zullen daar nou naar toe gaan uiteindelijk.


En Kane op Almere Strand...

Gelukkig staat dan me vakantie geplanned, dat maakt de keuze makkelijk :D
Muppy
quote:
Originally posted by eieregooie
En Kane op Almere Strand...

Gelukkig staat dan me vakantie geplanned, dat maakt de keuze makkelijk :D


haha dat had ik dus laatst bij armin/ferr/marco...

en tja ik moet dan de hele dag werken dus dat maakt de keuze ook makkelijker:D

dus de volgende dag maar naar BE:o
Muppy
*SCHOP*

wie gaan er? als er genoeg animo is, dan is een meeting wel leuk denk ik???
jp
Op Nature One werden er gratis kaartjes voor Tomorrowland uitgedeeld. Q-Base tickets ook te koop voor 30 Euro.
Muppy
quote:
Originally posted by jp
Op Nature One werden er gratis kaartjes voor Tomorrowland uitgedeeld. Q-Base tickets ook te koop voor 30 Euro.


oftewel: het loopt voor geen meter...jammer:(
jp
2005 is geen festivalzomer. Afgezien van Defqon One lijken alle feesten dit jaar in de soep te lopen

djcresto
quote:
Originally posted by Muppy
oftewel: het loopt voor geen meter...jammer:(


das nu eenmaal België. De rock en andere festivals lokken altijd heel veel mensen. Of dat met Tommorowland ook zal zijn betwijfel ik. Hopen maar. De line up is zeer goed, het terrein is super.
basvh
quote:
Originally posted by jp
. Afgezien van Defqon One


Extrema outdoor was top hoor! Zeer geslaagd
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement