|
טיול שנתי
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
חברים יקרים
אני נאלץ לעזוב את הפורום לשלושה ימים שלמים בגלל טיול שנתי
אבל אל תדאגו אני לא יעזוב את הטראנס
צרבתי לא פחות מ 8 דיסקים מלאים בטראנסים ואני הולך לחרוש עליהם כל הטיול
אני מקווה שאני יהנה שם (בעיקר בגלל שיהיה לי טראנסים איתי) ואני יספר
חוויות
תהיו בריאים כולכם ונתראה עוד 3 ימים
:cool: :cool: :cool: |
|
|
| MoSH_MaN |
תהנה!
לאיפה הטיול?
3 ימים...לנו היה רק 2 הקמצנים האלה ישנו באוהלים
אצל ערבים שכל המקום הריח משפיך! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
תהנה!
לאיפה הטיול?
3 ימים...לנו היה רק 2 הקמצנים האלה ישנו באוהלים
אצל ערבים שכל המקום הריח משפיך! |
ענארף... הטיול משהו לדרום
ים המלח שם... בסביבה
אבל אחי.. אל תדאג
למרות שזה 3 ימים יש לנו את הלילה הראשון באוהלים מסריחים
ועוד בקור הזה בכלל יהיה מגעיל
עושים לנו האוהלים יהיו מחוממים
אלק מחוממים...
לפחות לילה שני יש לנו באכסניה או במלון או במשהו נורמלי כזה |
|
|
| Dj Moriano |
תהנה
אנחנו נוסעים לטיול ל3 ימים באילת.... |
|
|
| Ariels |
בואנה יא כוסיות
תנסו לישון באוהל לא מחומם חודש
אולי אחרי זה בכלל תעיזו לפתוח את הפה
יא צעירים של אמא לא יודעים עדין מה זה בקו"מ |
|
|
| Ariels |
| בלי להעליב אף אחד כמובן |
|
|
| Dj-2TaLL |
לנו היה גם יומיים...
עלוב ביותר היה אבל יותר טוב משנה שעברה שהיה עוד בבית מלון!!!
תהנה בכל מקרה אחי...
:)
אם יש לך דיסקים טובים איתך אז הטיול לא יהיה גרוע...
זה מובטח!!! |
|
|
| Dj Black |
פחחח אנחנו היינו באכסניה כזאת
חבר שלי הקיא סלט שאכלנו שם בקיבוץ
:eek:
ילד אחד דרך על זה
:D |
|
|
| Ariels |
?? קרה לך פעם שהקיאו באוטובוס
ובכלל פעם אחת עשינו בחטיבת ביניים קרב כריות של כל השכבה ובאותו טיול התחלנו להאיר על אנשים בלילה עם פנס ולעשות כאילו חייזרים חטפו אותה והיה לנו אחד שנכנס לסרטים והתחיל להשתגע
או שביב' היה אחד בשם עופר שבמאהל הבדווי ניסה לצבוע את הגמל עם מחת שיניים אז הגמל התחיל לרדוף אחריו
וואו יש ים סיפורים על טיולים
??? אנשים, בוא נשמע איזה יש לכם |
|
|
| dj alonzo |
!וואי.. סיפורים של טיול שנתי.... יש לי מיליונים
שנה שעברה היינו במלון מסריח כזה בערד וחבר שלי שהיה איתי בחדר נרדם באיזה 10.. אז אני ועוד שני ילדים החלטנו לעשות לו תרגיל והכנסנו לו את כל הבגדים והנעליים למקרר.... ואז שהוא התעורר הוא נכנס לטריפים כאלה, הוא נלחץ בטירוף!
ואיזה שני ילדים מהשכבה שלי פירקו לפני הטיול מאיזה אוטו את הרמקולים והביאו אותם יחד עם מגבר לטיול, אז חיברתי את המינידיסק שלי למגבר וכל הלילה שמענו טראנס בפול ווליום!! היה גדול!
ולידידות שלי היה בחדר עכבר אז כל הלילה הם לא ישנו כי הן פחדו שהוא יבוא.. |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
הכי מצחיק זה כשאנשים לא ישנים איזה שני לילות רצוף
ואז בלילה השלישי הם פשוט מתחילים להתפגר מרוב עייפות, ואז אפשר לעשות להם מלא דברים מצחיקים והם לא שמים לב.
היה לנו איזה ילד אחד בטיול השנתי לפני שנה שהתפרע כל הלילות אז הוא היה עייף בלילה האחרון והלך לישון מוקדם ואמר שלא נפריעה לו, אז נתנו לו שעה להירדם ואז באנו אליו עם משחת שיניים ומרחנו לו על היד ואז הוא התחיל לגרד בראש ומרח על עצמו הכל.
אבל הכי יפה היה ששמנו לאיזה ילד אחד את האצבע בכוס עם מים קרים והוא כמעט השתין במכנסיים, זה אשכרה עובד אתם חייבים לעשות את זה עם יש לכם איזה ילד מפגר בכיתה בטיול השנתי.
:eyes: :eyes: :eyes: |
|
|
| Dj-2TaLL |
פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אזה קרועים...
חחחח
אנחנו בטיול של י היינו ב, לא זוכר איפה, אקיצר כל הלילה רצנו סביב למלון וברחנו למורים...
אקיצר ירדנו במדרגות חירום והגענו איכשהו לבית הכנסת של המלון והיה שם מיץ תפוזים, והתחלנו שם לחרוש על המיץ תפוזים וגמרנו שם הכול כמעט...
היה עוד קטע שכל הדלתות של החדרים היו פתוחים וכולם ככה ישבו בסבבה, אז אנחנו צעקנו ככה יאללה כולם כפיים וכל החדרים התחילו למחוא כפיים ואנחנו סגרנו את הדלת מייד לפני שמורה הגיע והתחילה לצעוק על כולם!!!!!!!
אני ינסה את הדבר הזה עם הכוס מים
חחחחחחחחחחח
יש לי בדיוק למי לעשות את זה...
איזה ילד חננה שמשחק אותה ערס, אשכרה ערס צעצוע...
:D :D :D :D :D |
|
|
|
|