return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 
איביזה קוראת לי! (pg. 2)
View this Thread in Original format
fusi
תעשה חיים אדון משה ותכין את הקרקע לבואי ב-8/8
:crazy:
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by fusi
תעשה חיים אדון משה ותכין את הקרקע לבואי ב-8/8
:crazy:


חברים לא לשכוח אמצעי הפרעה גם לאורחים שבאים לראשונה אל האי הקדוש
תגידו צריך להוריד שם תנעליים כשדורכים על הקרקע?
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
חברים לא לשכוח אמצעי הפרעה גם לאורחים שבאים לראשונה אל האי הקדוש
תגידו צריך להוריד שם תנעליים כשדורכים על הקרקע?




לא כדאי, הגרביים יתלכלכו :p
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by KrazyDJs
לא כדאי, הגרביים יתלכלכו :p


אז נוריד גם אותם!

ונביא שטיח אדום כדי שהקבלת פנים תהיה מושלמת!
m0sh
guys im in ibiza
here is my phone
+34 677341519

check u later
DjChook
you rule man !

Why didn't u take your cell ?
m0sh
i did took but its cheaper to use a spainish phone.

im waiting for some people here im alone atm.
Meltdown
mosh, i hope that you'll have a great time there, at all the parties that are there, i wish that i was able to go there also, but that won't happend at least not this year.
don't stop enjoying, and don't forget the ear plugs, your health is the most important thing
DjChook
quote:
Originally posted by Meltdown
mush


איך הצלחת לטעות ?!
m0sh
i must go but i can read hebrew!!! bye

fusi
לך תקרע כבר את האי ילד... רק תשאיר קצת גם לי
:eyes: :toothless
m0sh
ive been to pacha last night and steve angello rocked!
i remember he played an amazing remix of blur-song 2 that I must have!
the bass was hard on me and I can´t hardly handle it...well I hope we love sundays at space opening and cream opening will be sofer

cheers and bye
m0sh
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement