|
Grattis Shytrance
|
View this Thread in Original format
| St_Andrew |
18 år, wow vad stor lilla gubben blivit då :D kan gå ut på krogen och supa o allt!
hoppas du får en riktigt bra dag, och vi ses nog på nått party nån gång =) |
|
|
| zoric |
| Yeah. Grattis!:D :D |
|
|
| ShyTrance |
| hehehe tackar tackar!! :D:D |
|
|
| CJ InterCity |
tjohej! nu får du se till o gå på varenda trancefest ala 18+ ;)
Grattis mannen! :) |
|
|
| Cloudburst |
| Gratz mannen! :) |
|
|
| dbl |
| grattis.. sup inte ihjäl dig i helgen nu bara ;) :p |
|
|
| SteveTranz4ever |
GRATTIS på födelsedagen Fernando !!!
Synd du inte fyllde lite tidigare så du kunde vart med på Ferry Corsten men din tid är kommen nu med maaaaaaassor av grymma fester ! |
|
|
| ShyTrance |
tackar allihopa :D :D :D
så jäkla glad nu, precis hemkommen med ett godkänt teoriprov för körkort B :D:D:D
it's my lucky day :p :D |
|
|
| P4z! |
| grattis till båda! :D |
|
|
| ShyTrance |
| tackar allihopa! :D |
|
|
|
|