|
איפה
|
View this Thread in Original format
| DeathWish |
זה השארינג סאקשן???
שנים אני מחפש.....
תודה :)) |
|
|
| Ariels |
כשתצא מה
in training
אולי נספר לך
:D :D :D
אל תיקח קשה מידי |
|
|
| DJ_BoN |
| quote: | Originally posted by Ariels
כשתצא מה
in training
אולי נספר לך
:D :D :D
אל תיקח קשה מידי |
חחח אריאל יא רשע |
|
|
| Gil Shwarts |
פה זה לא צבא אחי
הצעירים פה לא צריכים לקבל יחס מאפן :)
אבל מה, אני מסכים... אחרי הטריינינג נגיד לו :) |
|
|
| Agent-Fire |
| גם אני בטריינינג אז תספרו לי כשאני גם יעבור:D :D |
|
|
| Dj Moriano |
שתצאו נספר......
ותשדלו לא להזכיר את זה
SWAMPER
לא אוהב שמזכירים את זה כי יש אנשים שנרשמים רק בשביל זה.....
רק רשומים יכולים להוריד משם!!! |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by DeathWish
זה השארינג סאקשן???
שנים אני מחפש.....
תודה :)) |
אל תדאג אחי.. עוד 2,3,50 פוסטים ככה תגלה
:) |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by Ariels
כשתצא מה
in training
אולי נספר לך
:D :D :D
אל תיקח קשה מידי |
אחי, שתצא מה
senior
יהיה לך אקסס ל"חדר הסודי והמיסטורי שאסור לך להכנס אליו"...
:):):):)
חחחח...
סתם, אין באמת חדר כזה...
גם אין באמת שארינג סקשן...
:D :D :D |
|
|
| Ariels |
אחי אתה צוחק עלי שאני סניור ? אל תשכח
שאני כותב רק שאני חוזר מהצבא ואני לא בקריה או משהו כזה
אני בבסיס סגור קצת ליד שכם
אין לי זמן לכתוב כל יום כמו כול הילדים הקטנים פה |
|
|
|
|