return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
איפה
View this Thread in Original format
DeathWish
זה השארינג סאקשן???
שנים אני מחפש.....
תודה :))
Ariels
כשתצא מה
in training
אולי נספר לך
:D :D :D

אל תיקח קשה מידי
DJ_BoN
quote:
Originally posted by Ariels
כשתצא מה
in training
אולי נספר לך
:D :D :D

אל תיקח קשה מידי



חחח אריאל יא רשע
Gil Shwarts
פה זה לא צבא אחי
הצעירים פה לא צריכים לקבל יחס מאפן :)

אבל מה, אני מסכים... אחרי הטריינינג נגיד לו :)
Agent-Fire
גם אני בטריינינג אז תספרו לי כשאני גם יעבור:D :D
Dj Moriano
שתצאו נספר......

ותשדלו לא להזכיר את זה
SWAMPER
לא אוהב שמזכירים את זה כי יש אנשים שנרשמים רק בשביל זה.....


רק רשומים יכולים להוריד משם!!!
DJ-Energy
quote:
Originally posted by DeathWish
זה השארינג סאקשן???
שנים אני מחפש.....
תודה :))


אל תדאג אחי.. עוד 2,3,50 פוסטים ככה תגלה
:)
Dj-2TaLL
quote:
Originally posted by Ariels
כשתצא מה
in training
אולי נספר לך
:D :D :D

אל תיקח קשה מידי


אחי, שתצא מה
senior
יהיה לך אקסס ל"חדר הסודי והמיסטורי שאסור לך להכנס אליו"...
:):):):)
חחחח...
סתם, אין באמת חדר כזה...
גם אין באמת שארינג סקשן...
:D :D :D
Ariels
אחי אתה צוחק עלי שאני סניור ? אל תשכח
שאני כותב רק שאני חוזר מהצבא ואני לא בקריה או משהו כזה
אני בבסיס סגור קצת ליד שכם
אין לי זמן לכתוב כל יום כמו כול הילדים הקטנים פה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement