|
IKVÄLL: InterCity live på ETN.fm !! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| ice_key |
| Mark lirar satan i gatan bra iallfall :D hoppas ditt blir lika bra :D :D :D :D |
|
|
| CJ InterCity |
verkar inte som om det kommer spelas överhuvudtaget
fanjävlar... där rök min chans :( |
|
|
| SteveTranz4ever |
Vilka jävla idioter isf. man ska hålla saker man sagt/lovat !!!
Tycker inte Mark Normans mixar är 100%iga
[edit] Nu tonar han ut... hoppas hoppas
[edit2] Nä fan inte efter han heller... CP ETN ! |
|
|
| CJ InterCity |
Nästa spelning blir om en månad... jag hoppas för fan att dom har en bra ursäkt, och att det inte upprepas... riktigt förbannad nu :whip:
äntligen får man en chans och så går det åt skogen :o
EDIT: ber om ursäkt att ni fått sitta och vänta i onödan... |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
Nästa spelning blir om en månad... jag hoppas för fan att dom har en bra ursäkt, och att det inte upprepas... riktigt förbannad nu :whip:
äntligen får man en chans och så går det åt skogen :o
EDIT: ber om ursäkt att ni fått sitta och vänta i onödan... |
De e lugnt Peter... har ju vart bra musik liksom ändå...
Kanske man kan få mixen via ÄffTääPään eller MSN ändå :gsmile: |
|
|
| Blackdrivergirl |
sorry for english:
Nooooo, I missed it:( :( :(
Can anyone send it? In msn maybe? |
|
|
| zoric |
Jag förstår verkligen Peter att han är förbannad när en radiostation inte håller vad man har schemalagt eller lovat. Det har hänt mig några gånger, Flera gånger under Rootspirit tiden, Men ETN är fan i mig en av de största radiostationerna och inte fan ska Peter få lida för deras dumheter. Illa, Det är det enda jag har att säga.
Det gör inget Peter, Jag väntar nästa gång också. |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by Blackdrivergirl
sorry for english:
Nooooo, I missed it:( :( :(
Can anyone send it? In msn maybe? |
the show was canceled :toothless
Steve, du har PM. lägger gärna upp den på FTPn :) |
|
|
| Dj_Irish |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
the show was canceled :toothless
Steve, du har PM. lägger gärna upp den på FTPn :) |
Äh, det där var tråkigt att höra Peter. Synd att dom inte kunde spela ditt set. Dålig stil att inte hålla det man lovat. Gav de någon förklaring?
Inte för att det är en tröst precis men även de etablerade artisterna på den stationen har upplevt en hel del strul på sistonde såvitt jag hört. |
|
|
| Vizay |
fan va trist å höra att det blev inställt, aldrig kul å bli bortplockad sådär bara :/
ets borde aldrig ha gått ihop med trancesphere imo, tycker trancespherefolket verkar så dryga på något sätt till skillnad från E från ets...
Vem vare som skötte kontakten osv med dig? |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by Vizay
Vem vare som skötte kontakten osv med dig? |
2trance har 1 timme ristad på ETNs schema, 1 gång i månaden med start idag, och eftersom de själva är producenter men inte DJs så fick jag äran att ta hand om mixandet. Lät ju som en drömchans tyckte jag, men men... Jag har i alla fall skrivit till ETNs staff och frågat vad som gick fel, men inget svar än så länge. Får helt enkelt hoppas att det går bättre den 9 juli :rolleyes:
NOTERA:
om någon är intresserad så finns setet nu på Steve's eftääpää (made by TA -> InterCity) :)
Serge Devant - Always Have Tomorrow (Eelke Klein Remix) [Lost Language]
Kris Oneil - Snowflakes (Stalker Remix) [Somatic Sense]
Thomas Datt - Alone (Inertia Remix) [Discover]
Ernesto vs Bastian - Dark Side Of The Moon [Ultra]
Istvan Safranyos - Empathy [CDr]
Apollonia - Andromeda Heights [A State Of Trance]
Francis Blaid - One Step To Heaven [CDr]
Airbiscuit - Lately (Riley & Durrant Remix) [CDr]
Hydra - Affinity (Thrillseekers Dub) [Discover]
Mirco De Govia - Voller Sterne (Super8 Remix - InterCity Edit) [Euphonic] |
|
|
| Vizay |
| ett tips är att försöka greppa tag i typ e-vangelist eller nån annan i staffen på irc istället för mail, kan tänka mig att dom får snormycket mail varje dag så det är lätt att det faller bort :p |
|
|
|
|