|
Monday Bar med Nick Warren 29/7
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
Yes yes... det har just blivit officiellt !
Nick Warren som är ena halvan från "Way Out West" kommer till Stockholm och spelar på Monday Bar den 29e juli :gsmile:
Detta blir hans första besök i Sverige !
Jag uppdaterar denna förstapost allt eftersom jag får mer info. med plats, tid, pris osv. |
|
|
| CJ InterCity |
| ahaaa så detta var den stora DJn som du snacka om Steve ;) fasen, detta vill jag nog inte missa... fast Kyau vs Albert kommer ju till Linköping dagen innan... blir i alla fall en sjuhelsikes weekend :D |
|
|
| trancedanne |
| Om det är ifrån 18 år så är det givet :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by trancedanne
Om det är ifrån 18 år så är det givet :D |
Brukar alltid vara 18 om man har förköp på Monday Bars fastlandsevent :gsmile: |
|
|
| Vizay |
ojojoj det är givet att man är där å rockar järnet! :D
får se om man kanske tar en sväng förbi kyau vs. albert kvällen innan också, vore rätt fett å köra 2 dagar i rad :D |
|
|
| Pjox |
Jag vill jag vill jag vill om Viz betalar biljetten :p
Jag får väl se om mina pengar räcker hela sommaren. |
|
|
| NooN |
Grymt!
Det blir väl till att komma den här gången :rolleyes: |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Vizay
ojojoj det är givet att man är där å rockar järnet! :D
får se om man kanske tar en sväng förbi kyau vs. albert kvällen innan också, vore rätt fett å köra 2 dagar i rad :D |
kayu & albert är väl iofs den 28/7?
Och nick warren den 4/7? |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by jofawe
kayu & albert är väl iofs den 28/7?
Och nick warren den 4/7? |
| quote: | Originally posted by MondayBar @ TC
Nytt datum att kryssa för i almanackan för er som diggar typ Prog/Global Underground: Fredag 29 juli Denna dj har INTE spelat i sverige tidigare.
|
|
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Originally posted by MondayBar @ TC
Nytt datum att kryssa för i almanackan för er som diggar typ Prog/Global Underground: Fredag 29 juli Denna dj har INTE spelat i sverige tidigare.
|
Men ffs .. det stod ju 4:e juli .. aja.. bollocks :P |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by jofawe
Men ffs .. det stod ju 4:e juli .. aja.. bollocks :P |
Då är det en fest också ;) |
|
|
|
|