return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Monday Bar med Nick Warren 29/7
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
Yes yes... det har just blivit officiellt !

Nick Warren som är ena halvan från "Way Out West" kommer till Stockholm och spelar på Monday Bar den 29e juli :gsmile:
Detta blir hans första besök i Sverige !


Jag uppdaterar denna förstapost allt eftersom jag får mer info. med plats, tid, pris osv.
CJ InterCity
ahaaa så detta var den stora DJn som du snacka om Steve ;) fasen, detta vill jag nog inte missa... fast Kyau vs Albert kommer ju till Linköping dagen innan... blir i alla fall en sjuhelsikes weekend :D
trancedanne
Om det är ifrån 18 år så är det givet :D
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by trancedanne
Om det är ifrån 18 år så är det givet :D

Brukar alltid vara 18 om man har förköp på Monday Bars fastlandsevent :gsmile:
Vizay
ojojoj det är givet att man är där å rockar järnet! :D

får se om man kanske tar en sväng förbi kyau vs. albert kvällen innan också, vore rätt fett å köra 2 dagar i rad :D
Pjox
Jag vill jag vill jag vill om Viz betalar biljetten :p
Jag får väl se om mina pengar räcker hela sommaren.
NooN
Grymt!
Det blir väl till att komma den här gången :rolleyes:
jofawe
quote:
Originally posted by Vizay
ojojoj det är givet att man är där å rockar järnet! :D

får se om man kanske tar en sväng förbi kyau vs. albert kvällen innan också, vore rätt fett å köra 2 dagar i rad :D


kayu & albert är väl iofs den 28/7?
Och nick warren den 4/7?
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by jofawe
kayu & albert är väl iofs den 28/7?
Och nick warren den 4/7?


quote:
Originally posted by MondayBar @ TC
Nytt datum att kryssa för i almanackan för er som diggar typ Prog/Global Underground: Fredag 29 juli Denna dj har INTE spelat i sverige tidigare.
jofawe
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever

Originally posted by MondayBar @ TC
Nytt datum att kryssa för i almanackan för er som diggar typ Prog/Global Underground: Fredag 29 juli Denna dj har INTE spelat i sverige tidigare.



Men ffs .. det stod ju 4:e juli .. aja.. bollocks :P

SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by jofawe
Men ffs .. det stod ju 4:e juli .. aja.. bollocks :P

Då är det en fest också ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement