return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
Lucky goin to the army
View this Thread in Original format
ZinG
We gonna miss u m8!
Hope to see u soon Luckystrike!!
Take care bro!
FASTDJMP3
m88888888888888 :(

It's gonna be hard for us wihout ur presence , u used to make us cheers when everybody was in a bad mood . I hope u took the good choice (the one u will feel the most comfortable in) . Don't forget Trance , ur trancEaddict friends and also try to do ur best to come online when it's possible .

From ur friend in Canada , Taha

P.s.: we will smoke some nargilas and remember u :cool:
MoSH_MaN
Dont worry he will be here every week!

And I'm sure he wont forget TRANCE! $$$ 4-EVER $$$
DJ-Energy
Well.. it is sad that lucky isn't here
:(

but im sure he will be back every week or two to check on us

i think he is tironot now.. we are listening to music and he is running and sweating like a pig

:(

hope to see u here LUCKY!!!!
Dj-2TaLL
quote:
Originally posted by ZinG
We gonna miss u m8!
Hope to see u soon Luckystrike!!
Take care bro!


yea lucky (moran מורן)
let it pass quickly!!!
"od 3 shanim ya menayek!!!"
:D :D :D
unless u'r doing somthing else?
MoSH_MaN
אישית אני מת כבר להיות בצבא לעבור הלימודים ללכת לקרבי כי זה הכי,אחי
Dj Black
GooD luck....i
:D
DJ-Kreing^^
Have an easy army servise :)

שיהיה לך שרות נעים
בהצלחה
Ariels
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אישית אני מת כבר להיות בצבא לעבור הלימודים ללכת לקרבי כי זה הכי,אחי


עוד מעט יש מלחמה תוכל לקפל מצנחים או לארוז מנות קרב בפקע"ר
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement