return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Impulz was .......
View this Thread in Original format
After8
Voor mij was ie echt 10x beter als outdoor,
Speedy J heeft egt een top live-set neergezet,
maar worden die nog uitgezonden, weet iemand dit??

greetzz
Dr Mystical
Impulz was super wreed!!!

Vooral JP en Tom Harding ruled. Rachel Auchburn ofzo draaide ook wel lekker. De HardHouse zaal heeft me echt gesloopt, tijd om maar een te gaan slapen (net lekker ontbeten met m'n ouders mee :D).
Optimus Trance
Impulz was wreeddd...
ben net thuis, godverdomme 2 uur in de kou buiten gestaan... later een verslaggie

Ennee... Bellie en Remy D, ik kon jullie nie vinden, het was verrrot druk daaro, ik ben nog alle kraampjes langsgeweest, maar kon jullie dus niet vinden...:(
The Groove
1 woord... GRUWELIJK!!!!!!

Einde van de set van Michel de Heij was top! Speedy J roelde dik! Hij zat geloof ik een halfuur lang iets te draaien dat heel veel op A1 Electric Delux leek en uiteindelijk kwam hij dan toch voorbij. Die bass stond zo hard dat je de hoge tonen amper hoorde :D

En in de Hard House zaal werd ook geweldig gedraaid! Vooral die jap... die was goed bezig..


Nah goed. Trusten lui
raoel
Nu baal ik echt dat ik nie gegaan ben.
Maar ja, te laat.


Echt wel cool dat het zo gaaf is geweest, 16 Feb ben ik weer van de partie.
Robvef
Het was zekers weer goed in het Bossche ja. Michel draaide wel OK (Heb hem beter horen draaien). JP was weer als vanouds super en Tom H. natuurlijk ook. Onze hardste Jap die er was draaide ook toppie. Heb me ook nog een tijdje vermaakt in de chill out, bij die foute discomuziek. (wat later wel wat meer richting house ging) Uit mijn plaat gegaan op Technotronic - Pump up that jam. Heerlijk gewoon.

Even kijken of ik 16-02 ook ga. Dat weet ik nog niet zeker, omdat het dan net carnaval is geweest.
mafiasven
het was echt gaaf gisteren,
alleen zou ik graag de titel willen weten van het nummer wat michel de hey op het laatst draaide weet iemand die toevallig. En komen er livesets van impulz die van michel de hey en speedy j zou ik graag willen hebben :)
The Groove
Als je de set van Speedy J goed vond zoek dan naar het nummer "Speedy J - A1 Electric Deluxe". Kwam er in voor, super cool :D
mafiasven
en op t laatst draaide die pull over ook echt geweldig hoe hij die draaide ben toen echt helemaal uit me dak gegaan
K.nattick
Michel de Heij, Speedy J, Steve Rachmad...wattun party! Ik kom net uit m'n bedje gerold, met m'n oogleden over enkels. Februari is de maand van carnaval...maar voor mij waarschijnlijk ook weer de maand van Impulz. De organisatie was dit jaar trwns 10x beter dan die van het jaar daarvoor. Phat man, goed man.

Remy D
Ik vond het erg tegenvallen. Massive was 10 x beter en Qlimax volgende week wordt ook veel VETTTER!!
Remy D
quote:
Originally posted by Optimus Trance


Ennee... Bellie en Remy D, ik kon jullie nie vinden, het was verrrot druk daaro, ik ben nog alle kraampjes langsgeweest, maar kon jullie dus niet vinden...:(

Nee het was jammer want ik had wel ff de polonaise willen lopen :), maar ik ben Bellie nog wel tegen gekomen :D

Maarja volgende x beter :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement