return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
מזל טוב! קיובייס 3 השתחרר
View this Thread in Original format
YoraY
התוכנה מספר 1 בשוק ליצירת מוזיקה יצאה היום בגירסה פרוצה רשמית





Steinberg.Cubase.SX.v3.0.DVDR-DELiRiUM

Steinberg.Cubase.SX.v3.0.2.623-H2O


קדימה ליצור!!!
coby
:toothless


איזה כיף..


השיפור המשמעותי זה הפיץ' שיפט שהוסיפו סוף סוף
yaman
ואי ואי


אני מת להתחיל ליצור

זה בעברית או אנגלית?
Shahar
אנגלית חח
YoraY
quote:
Originally posted by coby
:toothless


איזה כיף..


השיפור המשמעותי זה הפיץ' שיפט שהוסיפו סוף סוף


תמדבר על הסמפלר המטורף הזה לפיטץ'?

עם הטיים קורקשן והפורמט מווד?
skelz
אתם כולכם מפספסים את האופציה הבאמת באמת חיונית של קיובייס

In Place Edit

חסכון של זמן ואנרגיה :]
למרות ש.. הפיצ שיפט הזה
אופציה מדליקה לאללה

:P
princess cc
חחחחחחחח חשבתי שזה כינוי של מישהו מהפורום שהשחרר מהצבא!
חחח ואני כבר הכנתי לו נאום עם טיפים לאזרחות!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement