|
מזל טוב! קיובייס 3 השתחרר
|
View this Thread in Original format
| YoraY |
התוכנה מספר 1 בשוק ליצירת מוזיקה יצאה היום בגירסה פרוצה רשמית
Steinberg.Cubase.SX.v3.0.DVDR-DELiRiUM
Steinberg.Cubase.SX.v3.0.2.623-H2O
קדימה ליצור!!! |
|
|
| coby |
:toothless
איזה כיף..
השיפור המשמעותי זה הפיץ' שיפט שהוסיפו סוף סוף |
|
|
| yaman |
ואי ואי
אני מת להתחיל ליצור
זה בעברית או אנגלית? |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by coby
:toothless
איזה כיף..
השיפור המשמעותי זה הפיץ' שיפט שהוסיפו סוף סוף |
תמדבר על הסמפלר המטורף הזה לפיטץ'?
עם הטיים קורקשן והפורמט מווד? |
|
|
| skelz |
אתם כולכם מפספסים את האופציה הבאמת באמת חיונית של קיובייס
In Place Edit
חסכון של זמן ואנרגיה :]
למרות ש.. הפיצ שיפט הזה
אופציה מדליקה לאללה
:P |
|
|
| princess cc |
חחחחחחחח חשבתי שזה כינוי של מישהו מהפורום שהשחרר מהצבא!
חחח ואני כבר הכנתי לו נאום עם טיפים לאזרחות! |
|
|
|
|