return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
להתחיל לתקלט בבית
View this Thread in Original format
DJ-Kreing^^
שאלה קצת דפוקה:


נגיד שקיבלתי את הציוד שלי
מיקסר+שני נגני דיסקים

חייבים לחבר אותם למערכת כדי לשמוע?
Agent-Fire
אתה צריך איזשהו מגבר שישמיע משהו ורמקולים כמובן

אני חושב שגם אפשר לחבר לרמקולים של מחשב.
DJ-Kreing^^
אבל מגבר עולה כסף...
שמעתי מיאפשו שיש רמקולים כאלה שאתה ישר מחבר אותם ואתה יכול לשמוע.
נכון??
Agent-Fire
אז עקרונית אתה יכול לחבר רמקולים של מחשב (אם יש לך את החיבורים המתאימים) כי יש להם מגבר פנימי.

ויש גם רמקולים גדולים עם מגבר פנימי, אבל גם הם עולים לא קצת כסף.
DJ-Kreing^^
זהו זה מה שהתכוונתי
רמקולים עם מגבר פנימי.

תודה
:)
Agent-Fire
תחכה לעוד מישהו שיגיד שבטוח אפשר לחבר ושיש חיבורים מתאימים
אני אמרתי לך לא מנסיון רק לפי מה שאני יודע ומה שהגיוני...

דרך אגב עם עדיין לא קניתה ציוד אז המליצו לי על ערכה קטנה וחמודה למתחילים...
תמונה:

אני לא יודע אם יש אותה בארץ, רוב הסיכויים שלא אבל אולי יש איזשהו אתר ששולח לישראל
(עוד פרטים אתה יכול למצוא כאן (גם מחיר ושים לב שהוא בפאונדים
http://www.djstore.co.uk/cgi-bin/br...em&item=homemix

וזה האתר של החברה
http://www.homemix.com

חברה אנגלית אני חושב כי כל האתרים שמוכרים את החבילה הם אנגלים...

אם תמצא מקום ששולח לישראל תעדכן אותי...

RMS ושכחתי לציין שזה מגיע גם אם רמקולים ומגבר פנימי 2*25
Dj Moriano
quote:
Originally posted by Agent-Fire
תחכה לעוד מישהו שיגיד שבטוח אפשר לחבר ושיש חיבורים מתאימים
אני אמרתי לך לא מנסיון רק לפי מה שאני יודע ומה שהגיוני...

דרך אגב עם עדיין לא קניתה ציוד אז המליצו לי על ערכה קטנה וחמודה למתחילים...
תמונה:

אני לא יודע אם יש אותה בארץ, רוב הסיכויים שלא אבל אולי יש איזשהו אתר ששולח לישראל
(עוד פרטים אתה יכול למצוא כאן (גם מחיר ושים לב שהוא בפאונדים
http://www.djstore.co.uk/cgi-bin/br...em&item=homemix

וזה האתר של החברה
http://www.homemix.com

חברה אנגלית אני חושב כי כל האתרים שמוכרים את החבילה הם אנגלים...

אם תמצא מקום ששולח לישראל תעדכן אותי...

RMS ושכחתי לציין שזה מגיע גם אם רמקולים ומגבר פנימי 2*25



לפי דעתי שווה לך לקנות את הערכה רק אם אתה מתכוון לשבת על זה פעם בחודש חצי שעה

אם אתה מתכווון להשקיע בזה יותר מפעם בחודש אז לך על משהו יותר רציני


BTW
היית פעם על יד עמדה של די ג'יי???
Dj-2TaLL
אני מסכים...
קנה מיקסר וקומפקטים או וייניילים (שיהיה דיירקט דרייב) אני חושב שעדיף להתחיל עם פטיפונים...
(יש לי קומפקטים ואני הולך לעבור...)

קיצר...
אם יש לך מע' סטריו, זה המגבר שלך, אם יש לך מחשב עם רמקולים, זה המגבר שלך למרות שכדי יותר למע' סטריו או למשהו חזק...
בעיקרון אתה יכול לחבר את המיקסר להכול, (עם החיבורים המתאימים) אבל עדיף לחבר למשהו שמותאים להשמעת מוזיקה חזקה, חוזר ואומר מע' סטריו...
:cool: :cool: :cool:
DJ-Kreing^^
quote:
Originally posted by Dj Moriano

BTW
היית פעם על יד עמדה של די ג'יי???


אני מתקלט אצל חבר שלי, וגם במסיבות לפעמים

Dj-2TaLL - לא נראה לי שאני יתחיל עם פטיפונים
גם אני גר בחור שהוא שעה וחצי נסיעה מכל עיר בארץ אז ככה שלא יצא לי לקנות תקליטים. וגם פטיפונים עולים פול כסף שאין לי

אני מכיר מישהו שקנה זוג פטיפונים לפני שנה , עלה לו 8000 ש"ח ועכשיו הוא מתחרט על זה ורוצה מכור אותם.
Dj-2TaLL
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^


אני מתקלט אצל חבר שלי, וגם במסיבות לפעמים

Dj-2TaLL - לא נראה לי שאני יתחיל עם פטיפונים
גם אני גר בחור שהוא שעה וחצי נסיעה מכל עיר בארץ אז ככה שלא יצא לי לקנות תקליטים. וגם פטיפונים עולים פול כסף שאין לי

אני מכיר מישהו שקנה זוג פטיפונים לפני שנה , עלה לו 8000 ש"ח ועכשיו הוא מתחרט על זה ורוצה מכור אותם.


ממממממ...
אני לא יתחרט!!!
אני מת כבר לפטיפונים!!!!!!!!!!!!!!!!

Dj Moriano
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^


אני מתקלט אצל חבר שלי, וגם במסיבות לפעמים

Dj-2TaLL - לא נראה לי שאני יתחיל עם פטיפונים
גם אני גר בחור שהוא שעה וחצי נסיעה מכל עיר בארץ אז ככה שלא יצא לי לקנות תקליטים. וגם פטיפונים עולים פול כסף שאין לי

אני מכיר מישהו שקנה זוג פטיפונים לפני שנה , עלה לו 8000 ש"ח ועכשיו הוא מתחרט על זה ורוצה מכור אותם.


אם אתה רוצתה להשקיע בזה ואתה כבר יודע במה מדובר
אז קנה משהו יותר רציני מהחבילה הזאת
החבילה הזאת היא באמת לאנשים שהם הרבה אבל הרבה פחות מחובבים

לפחות ככה נראה לי....
s0undw4v3
המיקסר שם באמת נראה שווה לתחת ואני מתאר לעצמי שהיחידות סידי גם כן לא משהו...

לא ממליץ לקנות ערכות בכלל... תקנה מה שמתאים לך מבחינת כסף אבל אל תתפשר על איכות אף פעם
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement