return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

 
Gesloten topic.
View this Thread in Original format
Rhand
Waarom is de Beta contest 06 geschlossen??
Jasperovitsj
Mellow_Head heeft wat ruzie gehad/gemaakt in het NL forum, en is daarom gebanned. En aangezien hij de contest organiseerde is die even op slot tot hij terug is. :)
Rhand
Voor hoelang is hij gebanned?
Jasperovitsj
Geen idee, dat moet je aan Benny (CygnusX) vragen :)
CygnusX
quote:
Originally posted by Rhand
Voor hoelang is hij gebanned?


Dat hangt van Swamper af: hij moet mellow_head unbannen. eieregooie en ik hebben een korte ban gevraagd, dus normaal is hij komende week terug en gaat de ID Contest dan gewoon verder.
jp
Het was al zo rustig op TA ;)
Muppy
dat is het gelukkig nooit bij ons:o
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement