|
Gesloten topic.
|
View this Thread in Original format
| Rhand |
| Waarom is de Beta contest 06 geschlossen?? |
|
|
| Jasperovitsj |
| Mellow_Head heeft wat ruzie gehad/gemaakt in het NL forum, en is daarom gebanned. En aangezien hij de contest organiseerde is die even op slot tot hij terug is. :) |
|
|
| Rhand |
| Voor hoelang is hij gebanned? |
|
|
| Jasperovitsj |
| Geen idee, dat moet je aan Benny (CygnusX) vragen :) |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Rhand
Voor hoelang is hij gebanned? |
Dat hangt van Swamper af: hij moet mellow_head unbannen. eieregooie en ik hebben een korte ban gevraagd, dus normaal is hij komende week terug en gaat de ID Contest dan gewoon verder. |
|
|
| jp |
| Het was al zo rustig op TA ;) |
|
|
| Muppy |
| dat is het gelukkig nooit bij ons:o |
|
|
|
|