return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Blondy Night - Ilan Flash Birthday @ Hasharon12 (17.06.2005)
View this Thread in Original format
THE_BLUE_DRAGON
...יום שישי ה 17.06.2005 בליין הבלונדי בשרון 12 ת"א...



השבוע חוגגים יום הולדת לאילן פלאש מבית האחים...!!!

:::ברחבה המרכזית:::

Shmuel Flash & Friends
(Erosive, Elin Gersin, Huge-A, Ilan Flash, Ronaldo Robotika)

ARAN LA-V
נסיך הטקנו הישראלי!


:::בלאונג' העליון:::

Elin Gersin + Oded Adam + Mr. Shmilove



מתחילים כרגיל ב 23:00
לרשימות ובירורים:
Phone: 0545258607
E-mail & MSNm : [email protected]
ICQ: 66892942
shmuel flash
אני שמח להזמין את כולכם למסיבת יום הולדת של אחי היקר אילן שיחגוג איתנו כאמור בשרון12 בשישי הקרוב 17 ביוני
:D
המסיבה מתחילה כבר מ-00:00 בקומה התחתונה והמרכזית, ואשמח ליראות את כולם כבר מההתחלה. נא להגיע מוקדם
החלטתי הפעם כמו במסיבת היום הולדת שלי לפני חודשיים (שהיה בזמנו במועדון אחר) לארח בכיף ולתת במה לחברים הטובים והמוכשרים שלי שינגנו איתי קצת במהלך הסט.
אז הפעם מה שיהיה לנו זה ככה:

בשעה הראשונה בין 00:00 ל 1:00 אני ינגן וגם צח שיעלה באמצע לכמה קטעים.
בין 1:00 ל 2:00 אני + אלין שתנגן גם כן כמה קטעים.
בין 2:00 ל 3:00 אני + אדיר שיעלה לנגן את הקטע השני החדש והאקסקלוסיבי שלו שסיים בדיוק בשם "electric science".
ובין 3:00 ל 4:00 אני ורוני בק טו בק כמו שלא היה!
מ-4:00 עד הסוף יעלה לנגן ארן לביא שייסגור את המסיבה בטעם משובח.
;)
אסור לפספס בשום אופן! ומי שכן יהיה לו בעייה איתי
:p
אפשר גם להירשם דרכי במייל\מסנג'ר:
[email protected]

תבואו בהמוניכם
:)
שמואל


www.flash-brothers.com
Black Dragon
יהיה שמח מאוד....תבואו להנות ולחגוג עם אילן!
omergunr
לאיזה גילאים זה? :@
Black Dragon
quote:
Originally posted by omergunr
לאיזה גילאים זה? :@


18 המינימום שנכנס..
Meltdown
אני שם
THE_BLUE_DRAGON



:rolleyes:
markfeldman
ממתי אדיר מתקלט ?!?!?
THE_BLUE_DRAGON
יוצר.
מנגן את הקטע החדש שלו בשם:
Electric Science
markfeldman
quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
יוצר.
מנגן את הקטע החדש שלו בשם:
Electric Science


אז הוא יוצר או מתקלט ?

skelz
מסתבר שגם וגם..
ה MDR על הראש
הם לא ליופי :D
THE_BLUE_DRAGON
מנגן את היצירות שלו.
(רק את הטראק החדש הוא ינגן.)
ואני מאמין שהאוזניות הן של שמואל.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement