|
Goede nummers die nooit zijn gereleased
|
View this Thread in Original format
| diddi |
Welke nummers vind je goed, maar zijn nooit gereleased?
Ik begrijp namelijk niet waarom sommige nummers niet onder de vinylpers geraken...
Een aanzetje, maar er zijn er wel veel meer
1. Nu NRG - Bonsaï
2. Dj Tiesto - Lethal Industry (2005)
(ik veronderstel dat deze nummers nooit zijn uitgebracht...)
gReetz |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by diddi
2. Dj Tiesto - Lethal Industry (2005)
|
eh?:confused: |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by djcresto
eh?:confused: |
Nen edit die vorig jaar veel gedraaid werd door Tiesto.
Bonsai is wél released op CD, en als ik me niet vergis ook op vinyl, maar wel onder een andere titel.
http://www.discogs.com/release/304856
Deze zever is wel onder voorbehoud, de kans is groot dak verkeerd ben :p
EDIT: jop, redelijk zeker dak verkeerd ben :toothless |
|
|
| Ultravibe! |
Sasha - Magnetic north (Subsky InYourFace mix)
Eeuwig zonde!:whip: |
|
|
| diddi |
Lethal Industry 2005 = Lethal Industry 2004 Edit...
Gedraaid imo op Pukkelpop in NL
gReetz |
|
|
| djcresto |
kindred spirits - plus ultra (icone remix)
nog steeds niet gereleased...
any news guys? |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by djcresto
kindred spirits - plus ultra (icone remix)
nog steeds niet gereleased...
any news guys? |
Te slecht :toothless |
|
|
| DJ Zetski |
| quote: | Originally posted by djcresto
eh?:confused: |
Waarschijnlijk die versie herwerkt door DJ Mason, die ook tijdens de break een vioolsolo geeft? |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by DJ Zetski
Waarschijnlijk die versie herwerkt door DJ Mason, die ook tijdens de break een vioolsolo geeft? |
Nah, echt een volledig nieuwe edit. :) |
|
|
| BZRK |
Mogwai - Hunted By A Freak [Attention Deficit's Leave A Light On Mix]
Depeche Mode - Here Is The House [Gabriel & Dresden Bootleg] (de Andain versie maar dan met originele Dave Gahan vocals, zoveel beter...) |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by djcresto
kindred spirits - plus ultra (icone remix)
nog steeds niet gereleased...
any news guys? |
Iemand van AGM zei in een mail dat hij het wou tekenen maar heeft sindsdien niets meer laten horen :rolleyes: :sadgreen: |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by Real
Nah, echt een volledig nieuwe edit. :) |
Geen viool idd... wel een lekkere versie, niet zoals al die andere "wanna-be" edits...
gReetz |
|
|
|
|