return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Impulz 16-02 line-up
View this Thread in Original format
TranceFool
Hardhouse:

Tom Harding
JP
Andy Farley
Simon Eve
Sterling Moss
Fausto
Mc Majika


Techno:

Umek
Marco Carola
Valentino Kanzyani
Gaetano Parisio
Steve Mason
Michel de Heij
Alvredo
Allen Sforzina (live)
Mc Marxman


Techhouse:

Slam
Rhythm Masters
Tony Verdi
Secret Cinema (live)
Laidback Luke
Remy
Quinten de Rozario
Mc Paul


Lounge:

Lenny Ibizarre
Ambient Daan
Steely
Deepspace
Odd Bod
Emir


Club:

Roog
Mar-y-Sol
Brian S
Marcella
Alan Luna
Timst'r
Prinz
Marnix
Mc Nova


Fresh Face Auditorium

Mason
Langue da Groovedealer
Keanu
Spanner



Het was al bekend, weer op dezelfde dag als TE, dit is de line-up. Vooral de techno ziet er wel goed uit voor de technoliefhebbers. Ik ga iig naar TE :)
TimeportE
ja ik denk ook dat TE, veel lui weg zal stelen bij Impulz.. ik zelf ga naar geen van beide.. blijf lekker thuis..
magrec
Als ik ga dan ga ik toch naar TE hoewel slam mij zeer interessant lijkt.
tango
Ja, ik kreeg deze line-up gister ook in mijn klauwen geduwt op impulz.

voor mij is de line-up niet zo cool. Ze hebben de eurogrooves, dus de enigste progressive dj's weggehaald. Alleen de techno is nu vet...

Toch maar naar TE...;)

grtz,
TNG
raoel
Zeker wel een vette line-up.

Zowel de techno als HardHouse zaal.
Tom Harding
JP
Andy Farley
Sterling Moss
Is nie verkeerd, grote kans da ik er heen ga.

Wat ik dan nie snap, is da heel veel mensen hier tegen die commerciele zijn, en commerciele acties en tegen het zogenaamde TMF publiek.
en wat is het meest populaire feest van de TA's, Trance Energy, tegen alle uitspraken in.

Als er commercieel feest is, is het TE wel. Ik zeg dus nie dat het een kut feest is, want over het algemeen wordt er zeker wel lekker gedraait.
TranceFool
quote:
Originally posted by raoel
Zeker wel een vette line-up.

Zowel de techno als HardHouse zaal.
Tom Harding
JP
Andy Farley
Sterling Moss
Is nie verkeerd, grote kans da ik er heen ga.

Wat ik dan nie snap, is da heel veel mensen hier tegen die commerciele zijn, en commerciele acties en tegen het zogenaamde TMF publiek.
en wat is het meest populaire feest van de TA's, Trance Energy, tegen alle uitspraken in.

Als er commercieel feest is, is het TE wel. Ik zeg dus nie dat het een kut feest is, want over het algemeen wordt er zeker wel lekker gedraait.

Ik trek me echt nix aan van al die reclames op 538 en tmf, want die line-up dies gewoon gruwelijk goed, dus daar gaat het gewoon om :)
Jukx
quote:
Originally posted by raoel

Wat ik dan nie snap, is da heel veel mensen hier tegen die commerciele zijn, en commerciele acties en tegen het zogenaamde TMF publiek.
en wat is het meest populaire feest van de TA's, Trance Energy, tegen alle uitspraken in.


Haha, inderdaad. Dat is me ook al opgevallen ja... eigenlijk is het een beetje tegenstrijdig allemaal he. Mensen die het TMF-publiek lopen af te kraken en belachelijk te maken maar ondertussen wel als 1e in de rij staan voor een TE-kaartje.
Maar goed, eigenlijk zijn al die grote feesten gewoon commercieel. Of het nou Impulz of TE of Innercity is. Ze trekken gewoon allemaal het "TMF-publiek".
Ding Chavez
Het is idd zo dat TE commercieler overkomt, maar van Imjpulz komen net zo goed reclames op TMF en 538 en worden er kaarten weggegeven.
Maar ik zie daar het probleem nie echt van.
Zoals zo vaak al gezegd is, laat ieder ze eigen feestje bouwen, of dat nou "underground" is of lekker commercieel :)

GreetZ, DC
TranceFool
Het gaat mij gewoon om de line-up :D
Blik
ik ben op TE, ook al zijn de brabanthallen op fietsafstand

magrec
hmm ja ik heb het ook niet op tmf publiek maarja als danny howells op te staat ook al is het TE publiek dan ben ik al heel snel over de streep.....MAar ja they are both commercial as hell!!!!!!
-=WVG=-
TE de geXte ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement