return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 
Jackson Onschuldig! (pg. 3)
View this Thread in Original format
Roger
ja.. hoezo er is geen nieuws:rolleyes:
sndh
er kan inderdaad geen hoger beroep worden aangetekend. Er kan alleen een 2e procedure worden gestart indien er onrechtmatig verkregen bewijs of anderszins niet geldig bewijs is gebruikt. Hierbij kan alleen geen inbreuk meer worden gemaakt op zijn vrijheid. Een jury kan zich immers niet vergissen, hij blijft vrij.
ahp2002
hij blijft natuurlijk een smooth criminal he (hahaha)
Asperge
quote:
Originally posted by ahp2002
hij blijft natuurlijk een smooth criminal he (hahaha)


Im bad:toothless
Little Theseus
:rolleyes:
dan hier downloadable: de south park aflevering met michael jackson
:o
eieregooie
Je kan hier inhoudelijk echt geen zinnig woord over zeggen als je het proces niet hebt bijgewoond.

Wat ik er persoonlijk wel positief aan vind... In Amerika heerst een enorme aanklaag cultuur, je hoeft maar op het stoepje van je buren te spugen en je hebt een proces aan je broek. Dit soort grote zaken waarin iemand dan wordt vrijgesproken vind ik altijd wel een mooie dikke vinger naar die aanklaag cultuur... Ze zouden het idd zo moeten regelen dat de aanklager bij verlies de volledige proceskosten moet betalen, dan denken ze misschien wel ff 2 keer na voordat ze iemand aanklagen.
jp
quote:
Originally posted by eieregooie
dan denken ze misschien wel ff 2 keer na voordat ze iemand aanklagen


Ik jouw geval is er echter geen twijfel mogelijk :D

eieregooie
Oud nieuws :o


:p
jp
http://www.gva.be/dossiers/-k/konin...000/actua67.asp

je hebt gewoon geluk gehad
eieregooie
Terecht :o

jp
quote:
Originally posted by eieregooie
Terecht :o


Wat ben je toch uitgekookt zeg :eyes:
eieregooie
Ik zit gebakken :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement