return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Michael Jackson frikänd
View this Thread in Original format
Laszlo
Han är musikens största genom tiderna - alla kategorier. Därför tycker jag att han förtjänar en helt egen tråd.

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly....ousRenderType=6

Är det bara jag som känner en stor lättnad av nyheten?
keddo
Nej inte bara du som känner en lättnad, nu kan man lyssna på hans musik med gott samvete igen.
zoric
Härlig, Jag är glad å Michaels vägnar. Jävla utpressare, Han gjorde inte ett skit :D
dj christian
nej har den peddon släppts ifrån häktet igen? nu kommer ännu fler skitlåtar av honom få sätta livet till. kan han inte ge upp musikkarriären? han borde slutat producerat efter thriller albumet.
benni
http://www.ifilm.com/WMPPlaylist.as...1&bandwidth=200 :stongue:
St_Andrew
För mig känns det lite mer som när påven dog, skönt nu kan vi äntligen gå vidare med viktigare grejer...
CJ InterCity
quote:
Originally posted by St_Andrew
För mig känns det lite mer som när påven dog, skönt nu kan vi äntligen gå vidare med viktigare grejer...

+1 :rolleyes:
DjAviander
Får jag bara tillägga, WTF?!

quote:
Dagens Nyheter:
Anspänningen inför domen var påtaglig. De åtta kvinnorna och fyra männen - ingen av dem svart


Vem bryr sig om dom är svarta, vita, bruna eller gula?
Dåligt skrivet av DN tycker jag.. Bara jag som reagerar?

I övrigt tycker jag att hela affären har skötts rätt tveksamt med väldigt mycket påtryckningar från Media. Vet inte vad jag ska tro om alltihopa, men tur är det väl för honom!

quote:
St_Andrew:
För mig känns det lite mer som när påven dog, skönt nu kan vi äntligen gå vidare med viktigare grejer...


+1 :)
K-PAXian
quote:
Originally posted by Laszlo
Han är musikens största genom tiderna - alla kategorier. Därför tycker jag att han förtjänar en helt egen tråd.

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly....ousRenderType=6

Är det bara jag som känner en stor lättnad av nyheten?


+1 :cool:

En musikalisk guru nersatt på jorden för att bringa oss underhållning.

EDIT: Och ja, det är lepra av DN att skriva ut att det bara är vita. Ska det vara pik om rasism eller vad är poängen? :conf:
jofawe
jag tycker han är som clowner: otäck..


Bryr mig inte om han så fått 3400års fängelse eller om han går fri.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement