|
Michael Jackson frikänd
|
View this Thread in Original format
| keddo |
| Nej inte bara du som känner en lättnad, nu kan man lyssna på hans musik med gott samvete igen. |
|
|
| zoric |
| Härlig, Jag är glad å Michaels vägnar. Jävla utpressare, Han gjorde inte ett skit :D |
|
|
| dj christian |
| nej har den peddon släppts ifrån häktet igen? nu kommer ännu fler skitlåtar av honom få sätta livet till. kan han inte ge upp musikkarriären? han borde slutat producerat efter thriller albumet. |
|
|
| St_Andrew |
| För mig känns det lite mer som när påven dog, skönt nu kan vi äntligen gå vidare med viktigare grejer... |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
För mig känns det lite mer som när påven dog, skönt nu kan vi äntligen gå vidare med viktigare grejer... |
+1 :rolleyes: |
|
|
| DjAviander |
Får jag bara tillägga, WTF?!
| quote: | Dagens Nyheter:
Anspänningen inför domen var påtaglig. De åtta kvinnorna och fyra männen - ingen av dem svart |
Vem bryr sig om dom är svarta, vita, bruna eller gula?
Dåligt skrivet av DN tycker jag.. Bara jag som reagerar?
I övrigt tycker jag att hela affären har skötts rätt tveksamt med väldigt mycket påtryckningar från Media. Vet inte vad jag ska tro om alltihopa, men tur är det väl för honom!
| quote: | St_Andrew:
För mig känns det lite mer som när påven dog, skönt nu kan vi äntligen gå vidare med viktigare grejer... |
+1 :) |
|
|
| K-PAXian |
+1 :cool:
En musikalisk guru nersatt på jorden för att bringa oss underhållning.
EDIT: Och ja, det är lepra av DN att skriva ut att det bara är vita. Ska det vara pik om rasism eller vad är poängen? :conf: |
|
|
| jofawe |
jag tycker han är som clowner: otäck..
Bryr mig inte om han så fått 3400års fängelse eller om han går fri. |
|
|
|
|