return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
!!!k3!!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Blik
Van Afrika tot in Amerika.
Van op de Himalaya tot in de woestijn.
Van Afrika tot in Amerika.
Ja, wij zijn zoveel mooier als we samen zijn.

Heyoh
Heyah mama niyehoh
Heyah mama hiyehoh
Hehe hehehe hehe he

Oma's aan de top.
Het feesten kan niet op.
Met oma's aan de top.
Treuren wordt een flop.
Want tranen zeggen stop.
Met oma's aan de top.

Ik ben een klein geel visje in een zee van blauw
SOS ik mis je
Ik ben een klein geel visje in een zee van blauw
SOS toe help me

K3 is vet man!!!
Remy D
quote:
Originally posted by Blik
Van Afrika tot in Amerika.
Van op de Himalaya tot in de woestijn.
Van Afrika tot in Amerika.
Ja, wij zijn zoveel mooier als we samen zijn.

Heyoh
Heyah mama niyehoh
Heyah mama hiyehoh
Hehe hehehe hehe he

Oma's aan de top.
Het feesten kan niet op.
Met oma's aan de top.
Treuren wordt een flop.
Want tranen zeggen stop.
Met oma's aan de top.

Ik ben een klein geel visje in een zee van blauw
SOS ik mis je
Ik ben een klein geel visje in een zee van blauw
SOS toe help me

K3 is vet man!!!

MOOI GEZONGEN!!!!!
Remy D
Maar als ik ze nu is goed bekijk op die foto kan ik alleen maar concluderen dat het HORKEN zijn.
Dr Mystical
K3 roelt zoiezo al :)

Vooral Blub! Ik ben een vis, dat nummer is echt master :D

Als je depri bent, gewoon dat draaien, t werkt echt :D
TimeportE
quote:
Originally posted by Dr Mystical
K3 roelt zoiezo al :)

Vooral Blub! Ik ben een vis, dat nummer is echt master :D

Als je depri bent, gewoon dat draaien, t werkt echt :D

DANGER, DANGER, K3 FANS RIGHT AHEAD.. FIRE ALL TORPEDOS!!! TAKE NO PRISSONERS... :p:p
Little Theseus
K3!
Ik ben Toy-Box fan!
Dj Alpha
Wie is Rob Zombie? :D:D:D
DJ_Siesta
super groffe txt. lees maareens goed damn

K3 - Heyah mama

Hittegolf in de stad
Jongens en meisjes dansen door de straten
Lekker uitgelaten

Ik wil jou jij wil mij
Ik weet een plekje waar ze ons niet vinden
Jij mag me verslinden

Doe het heel zachtjes
Geen kreetjes en geen lachjes
Heel zachtjes
Het wordt een leuke zomer
Lieve mooie dromen

Refrein:
Heyoh
Heyah mama niyehoh
Heyah mama hiyehoh
Hehe hehehe hehe he

Refrein:
Heyoh
Heyah mama niyehoh
Heyah mama hiyehoh
Hehe hehehe hehe he

Hittegolf in m'n hart
Laat mij vanavond naar je kamer komen
In duizend hete dromen

Ik wil jou jij wil mij
Slaap nu maar zacht en laat je ramen open
Ik kom er aangeslopen

Doe het heel zachtjes
Geen kreetjes en geen lachjes
Heel zachtjes
Het wordt een leuke zomer
Lieve mooi dromer

Refrein:
Heyoh
Heyah mama niyehoh
Heyah mama hiyehoh
Hehe hehehe hehe he

Refrein:
Heyoh
Heyah mama niyehoh
Heyah mama hiyehoh
Hehe hehehe hehe he
Little Theseus
Wehehe, K3
ik dacht altijd dat dat voor kukluksklan stond ofzo, maar dat valt dan weer mee gelukkig.
Die tekst is wel lache Gerrit!
Is er ook toevallig eentje met "blub, ik verdrink!" ?
Optimus Trance
Is er ook een met " O jee, m'n poesje is nat"?:D

Little Theseus
quote:
Originally posted by Optimus Trance
Is er ook een met " O jee, m'n poesje is nat"?:D

wehehe, tijd dat jij die gaat inzingen Optimus!
-o jee, dit is mn 400ste post!
Optimus Trance
quote:
Originally posted by Little Theseus

wehehe, tijd dat jij die gaat inzingen Optimus!
-o jee, dit is mn 400ste post!


GEFELICITEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRDDDD

WAAAAAAZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, op naar de 500 :D:D:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement