|
Premiärshow med Özgür Can!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Braxen |
tror så
just go with it ! :crazy: |
|
|
| Can |
| haha braxen vilken trainspotter! :D |
|
|
| Braxen |
| quote: | Originally posted by Can
haha braxen vilken trainspotter! :D |
u bet, älskar denna !
good work ! |
|
|
| Gate 42 |
Inge liv kallas det i min värld ;)
Hehe, skämt. 'Just Go With It' är råfet! HEJJA FURRY MUSIC! :D |
|
|
| Braxen |
| quote: | Originally posted by Gate 42
Inge liv kallas det i min värld ;)
|
:( :nervous: :confused: :mad:
bilder säger mer än 1000ord ... lr nått .. :D |
|
|
| Braxen |
| haha nej ! .. ja kan denna också .. :eek: |
|
|
| Laszlo |
| okej nu är jag lite kluven här...Özzie, är Furry Music ditt bolag eller bara ett av dina aliases? |
|
|
| Gate 42 |
Haha, bara avundsjuk. Jag är nog sämst i universum på att komma ihåg vad låtar heter... "Ahh denna är bra, vafan va de nu den hette.. åhh har ju hört den 100 gånger!!! omgplzstfu2k!" :)
Som denna låt, tror till och med jag har den på 12a. Men lik förbannat kommer jag inte på va den heter xD :stongue:
edit: eller vänta nu, denna är kanske inte släppt än :D |
|
|
| Can |
Furry Music kommer mitt bolag tillsammans med Stian Klo (LikWit) att heta!
"just go with it" kommer vara första releasen |
|
|
| Braxen |
| quote: | Originally posted by Can
Furry Music kommer mitt bolag tillsammans med Stian Klo (LikWit) att heta!
"just go with it" kommer vara första releasen |
skaplig första release ;)
när släpps den då, typ ? |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Can
Furry Music kommer mitt bolag tillsammans med Stian Klo (LikWit) att heta!
"just go with it" kommer vara första releasen |
Då är jag med...samproducerad med Likwit eller ligger du själv bakom den? Just go with it alltså,,,, |
|
|
| Can |
skulle tippa att den kommer ut nångång runt augusti typ eller nå sånt!
nä låten har jag gjort själv :D |
|
|
|
|