return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Premiärshow med Özgür Can!! (pg. 3)
View this Thread in Original format
Braxen
tror så

just go with it ! :crazy:
Can
haha braxen vilken trainspotter! :D
Braxen
quote:
Originally posted by Can
haha braxen vilken trainspotter! :D


u bet, älskar denna !

good work !
Gate 42
Inge liv kallas det i min värld ;)

Hehe, skämt. 'Just Go With It' är råfet! HEJJA FURRY MUSIC! :D
Braxen
quote:
Originally posted by Gate 42
Inge liv kallas det i min värld ;)


:( :nervous: :confused: :mad:

bilder säger mer än 1000ord ... lr nått .. :D
Braxen
haha nej ! .. ja kan denna också .. :eek:
Laszlo
okej nu är jag lite kluven här...Özzie, är Furry Music ditt bolag eller bara ett av dina aliases?
Gate 42
Haha, bara avundsjuk. Jag är nog sämst i universum på att komma ihåg vad låtar heter... "Ahh denna är bra, vafan va de nu den hette.. åhh har ju hört den 100 gånger!!! omgplzstfu2k!" :)


Som denna låt, tror till och med jag har den på 12a. Men lik förbannat kommer jag inte på va den heter xD :stongue:

edit: eller vänta nu, denna är kanske inte släppt än :D
Can
Furry Music kommer mitt bolag tillsammans med Stian Klo (LikWit) att heta!

"just go with it" kommer vara första releasen
Braxen
quote:
Originally posted by Can
Furry Music kommer mitt bolag tillsammans med Stian Klo (LikWit) att heta!

"just go with it" kommer vara första releasen


skaplig första release ;)

när släpps den då, typ ?

Laszlo
quote:
Originally posted by Can
Furry Music kommer mitt bolag tillsammans med Stian Klo (LikWit) att heta!

"just go with it" kommer vara första releasen


Då är jag med...samproducerad med Likwit eller ligger du själv bakom den? Just go with it alltså,,,,
Can
skulle tippa att den kommer ut nångång runt augusti typ eller nå sånt!
nä låten har jag gjort själv :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement