|
Vikten av VM.
|
View this Thread in Original format
| [A|ienFactory] |
Ja, fotbolls-VM körs ju i asien, och TV tiderna är olämpliga och i våra ögon idiotiska.
Tidigt på morgonen, och under skol/arbets-tid. Hur långt är ni beredda att gå för att njuta av spänningen?? Säg er mening, och rösta! |
|
|
| Aendy |
| Ehh... hallå, det är VM, då är alla medel tillåtna. Tur att jag har ett ensamjobb på somrarna så jag slipper behöva vara social och trevlig. Något som jag ändå inte klarar att att vara oavsett. |
|
|
| [A|ienFactory] |
LOL.
Själv funderar jag på att låta bli att gå på studenten (avslutningen).
Annars skolkar jag från vad som helst, även nationalistiskt prov. |
|
|
| Gaby |
| Är det något som ger mig så lite så det är inte ens värt att tänkas på är VM!!! |
|
|
| [A|ienFactory] |
| quote: | Originally posted by Gaby
Är det något som ger mig så lite så det är inte ens värt att tänkas på är VM!!! |
Forumets sportOintresserade träder fram.
:D:D |
|
|
| King of Clubs |
Jag kommer att göra vad som helst för att se VM matcherna!
Det är lite jobbiga tider dock, men det får man rätta sig efter..
Lite sur över at Canal Digital kommer att sända en massa matcher som inte blir tillgängliga för oss vanliga dödliga.. Hoppas det bara är skitmatcher. Tänk om t.ex.ena Semifinalen skulle vara otillgänglig!! Hemska tanke.. Har någon koll på vilka matcher de kommer att sända?? |
|
|
| Vitryss |
Fyran ska sända finalen, tyckte de sa att båda semifinalerna kommer gå i SVT.
Min mycket kvalificerade gissning, :) , är att hela "slutspelet" sänds i SVT och fyran, Canal Digital har nog bara de lite mindre attraktiva matcherna.
Är det annars bara jag som tycker det är jobbigt att man hetsat upp sig för VM när det är ett helt låååångt möööörkt halvår kvar? :( |
|
|
| [A|ienFactory] |
| quote: | Originally posted by Vitryss
Är det annars bara jag som tycker det är jobbigt att man hetsat upp sig för VM när det är ett helt låååångt möööörkt halvår kvar? :( |
det är den där jävla lottningens fel, att den gick så tidigt. |
|
|
| doter |
Fan va najz!!!
VM e runt hörnet nu!!!
AAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!! |
|
|
| Amnezia |
| quote: | Originally posted by [A|ienFactory]
Ja, fotbolls-VM körs ju i asien, och TV tiderna är olämpliga och i våra ögon idiotiska.
Tidigt på morgonen, och under skol/arbets-tid. Hur långt är ni beredda att gå för att njuta av spänningen?? Säg er mening, och rösta! |
fy f*****n va grymt detta kommer bli.......ääääääääntligen vm igen.....weeeeeeeeeeeeeee:eyes: :eyespop: :crazy: :crazy: :tongue2
kan gå upp vilken tid för att se en match.....
vm 98 missa jag två av alla matcher under vm...kul å se vilka lag som än spelar.....nu blir det bänkning framför tvn...wseeeeeeee |
|
|
| Amnezia |
| quote: | Originally posted by [A|ienFactory]
LOL.
Själv funderar jag på att låta bli att gå på studenten (avslutningen).
Annars skolkar jag från vad som helst, även nationalistiskt prov. |
humma missa studenten vore ju lite dumt....men vi ska se nigeria matchen i skolan medan vi väntar på å få gå ut å bli fria från skolan för alltid...fotboll champagne frukost å en jäkla party stämmning.weeee;););) |
|
|
| Amnezia |
| quote: | Originally posted by King of Clubs
Jag kommer att göra vad som helst för att se VM matcherna!
Det är lite jobbiga tider dock, men det får man rätta sig efter..
Lite sur över at Canal Digital kommer att sända en massa matcher som inte blir tillgängliga för oss vanliga dödliga.. Hoppas det bara är skitmatcher. Tänk om t.ex.ena Semifinalen skulle vara otillgänglig!! Hemska tanke.. Har någon koll på vilka matcher de kommer att sända?? |
hmmm alla matcher å kanal stod i tv tidinngen vi fick..
vet inte hurdan tv tidning ni får men iaf...tror ingen semi va i fara men möjligen kvartsfinal....gaaah måste kolla igen... |
|
|
|
|