return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
BK Club Session - Kyau Vs. Albert mfl (pg. 2)
View this Thread in Original format
mr_fisken
quote:
Originally posted by CJ InterCity
*push*

finns tydligen något som heter "Just Nu" på SJ, så jag har spikat detta nu! någon mer som kommer? :D


Just nu äger jag fick en biljett från stockholm till köpenhamn på en fredag mitt på dagen för 160:D
CJ InterCity
grattis :haha:

min biljett Malmö - Linköping t/r kostade 416 kronor. Inte alls farligt, om man jämför fullpris 800+ kronor :wtf:
Try
inbokat, köpt biljett och allt, men var är förfesten?
CJ InterCity
har vi några SWETAs i Linköping? :o

Blir inge förfest för min del, har lite journalist sysslor att ta hand om innan festen :)
zoric
Om ett år! Ett år! :<
SwedeTrance
Snart dags....!

Jag kommer upp från Götet med någon/några till i bilen. Ska bli kul att återse Lkpg efter oktoberbesöket... hoppas att det är bättre väder nu än då :)
CJ InterCity
Verkar ju vara en del SWETAs som kommer! hoppas man stöter på någon av er därinne :D

För jävligt att du inte kan komma Zoric :(

men nästa år då jävlar ;)
Try
2 days 2 go
Funfrock
nån som vet hur det är med biljetter i dörren? funderar på om jag ska köra vidare på min partyturné med detta event
Try
quote:
Originally posted by Funfrock
nån som vet hur det är med biljetter i dörren? funderar på om jag ska köra vidare på min partyturné med detta event


tror det kommer finnas kvar, kom innan rushen kl 22:30-23:30 bara =)

jofawe
snygg och söt kille söker sovplats i linköping..
Funfrock
två snygga och söta killar söker förfest i linköping..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement