|
BK Club Session - Kyau Vs. Albert mfl (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
*push*
finns tydligen något som heter "Just Nu" på SJ, så jag har spikat detta nu! någon mer som kommer? :D |
Just nu äger jag fick en biljett från stockholm till köpenhamn på en fredag mitt på dagen för 160:D |
|
|
| CJ InterCity |
grattis :haha:
min biljett Malmö - Linköping t/r kostade 416 kronor. Inte alls farligt, om man jämför fullpris 800+ kronor :wtf: |
|
|
| Try |
| inbokat, köpt biljett och allt, men var är förfesten? |
|
|
| CJ InterCity |
har vi några SWETAs i Linköping? :o
Blir inge förfest för min del, har lite journalist sysslor att ta hand om innan festen :) |
|
|
| zoric |
| Om ett år! Ett år! :< |
|
|
| SwedeTrance |
Snart dags....!
Jag kommer upp från Götet med någon/några till i bilen. Ska bli kul att återse Lkpg efter oktoberbesöket... hoppas att det är bättre väder nu än då :) |
|
|
| CJ InterCity |
Verkar ju vara en del SWETAs som kommer! hoppas man stöter på någon av er därinne :D
För jävligt att du inte kan komma Zoric :(
men nästa år då jävlar ;) |
|
|
| Funfrock |
| nån som vet hur det är med biljetter i dörren? funderar på om jag ska köra vidare på min partyturné med detta event |
|
|
| Try |
| quote: | Originally posted by Funfrock
nån som vet hur det är med biljetter i dörren? funderar på om jag ska köra vidare på min partyturné med detta event |
tror det kommer finnas kvar, kom innan rushen kl 22:30-23:30 bara =) |
|
|
| jofawe |
| snygg och söt kille söker sovplats i linköping.. |
|
|
| Funfrock |
| två snygga och söta killar söker förfest i linköping.. |
|
|
|
|