return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

 
Noen gamere her?
View this Thread in Original format
netroM
Bare lurte på om det fantes andre norske TA'er enn meg som spilte spill :conf:

Spiller FarCry atm, men har spilt UT99 siden 2000 :) altså fra da jeg var 11 år.. :)
DJ_Audun
Farcry er fett, men jeg spiller egentlig lite nå om dagen. Bruker mest tid på musikk, når jeg er på dataen.
Ariah
samma her. hver gang jeg sitter på pc'en går det i msn og TA. pleide å spille q3 aktivt før. Spiller egentlig guild wars nå, men har ikke rørt det på en måned
Mindbreezer
Spilte Far Cry før også....er ikke en så stor gamer lenger..har egentlig ikke tid...det eneste jeg spiller er CSS (når jeg kjeder meg noe så ekstremt) eller så spiller jeg GTA San Andreas når jeg får tid.
dj_alfi
jeg spiller worms armageddon :D det er veldig anderledes online enn single player... her snakker vi rop(e)ing på høyt nivå...
Lil-H
pleier a spille pa LAN, selvom jeg mest leecher.

det som er sa trist er at nesten alle vennene mine er cs horer, noe som gjor det kjipt a spille. personlig holder jeg meg mest til q3 og ut 2004, men foler at jeg sterkt trenger et nytt skjermkort, har na Kun et gforce 4200 men har klokket det til 4400/4600. Keen pa a kjope nytt..

skal forresten downe tekken 5 til ps2 snart og seff skaffe meg ps3 :D
verminator
hm
var en gang i tiden jeg spilte starcraft/broodwar, men den gang ei hehe.


manner plz^_^ keke!










































:D :D
Lil-H
Klikk, mamma fikk dratt ut TP kabelen, så nå er jeg ikke lenger i kø på tekken 5, og det var jo kun litt over 1gb igjen å downe, vel vel.. det kommer..

liker også MGS serien + final fantasy. forresten, gleder meg vilt til 14 september, det kommer til å ta helt av
noonboy
...spiller så og si aldri online, men Final Fantasy funker jo fett. Og Legend Of Zelda-serien.

Tror jeg får orgasme hvis Twiligt Princess vil leve opp til forventningene mine :eyes:
Mindbreezer
quote:
Originally posted by noonboy
Tror jeg får orgasme hvis Twiligt Princess vil leve opp til forventningene mine :eyes:


lol, du får det ja :p

Sand Leaper
PCen min er for utdatert til spill, så jeg holder meg til konsoller. Akkurat nå stresser jeg med Devil May Cry 3. Virkelig morro.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement