return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Grattis mig =))
View this Thread in Original format
MiB
satan va det rullar på.. 31.. börja dan med att åkte o fiska.. kom sen på mig på grund av ett sms att man fyllde hahaha.. illa.. =) men men..

snart e det din tur steve!!! ;)
Gate 42
:eek: Gubbe!

;)

Skämt å sido. Grattis! Hoppas du har haft en trevlig dag!
MiB
tack =)

jo med fiske på schemat kan det inte blir tråkigt..hade festen i helgen som va med en ca 100 pers kanske i hyrd lokal så det va helt ok =)
reveal
Vaddå, kom du inte ihåg att du fyllde år? Gubbe :disbelief
Grattis! :D
MiB
quote:
Originally posted by reveal
Vaddå, kom du inte ihåg att du fyllde år? Gubbe :disbelief
Grattis! :D

haha nä gjorde ju inte det ... kanske beror på man hade festen i helgen som va eller åldern.. take a pic ;)

tack
SteveTranz4ever
GRATTIS MiB din fyllbullt ;)

Vadå min tur... du de e lååååååångt kvar till sista december !

Ser ut som 25 men fin som sjutton... det är väl vad som räknas.... eller ? :D


Ha en toppen sommar Micke ! :toocool:
dbl
grattis du... känns skönt att man har lååååååååååångt kvar.. hehe :D
MiB
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
GRATTIS MiB din fyllbullt ;)

Vadå min tur... du de e lååååååångt kvar till sista december !

Ser ut som 25 men fin som sjutton... det är väl vad som räknas.... eller ? :D


Ha en toppen sommar Micke ! :toocool:


jo det e sant.. ser inte en dag ut över 15 =) haha nja.. överdrift kanske..varför bli vuxen o tramsa.. vill man ha kul som jag go for it =)

ung i hjärnan für alle
St_Andrew
Hehe, grattis mannen =)
keddo
heheh gamling! :) grattis
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement