|
Grattis mig =))
|
View this Thread in Original format
| MiB |
satan va det rullar på.. 31.. börja dan med att åkte o fiska.. kom sen på mig på grund av ett sms att man fyllde hahaha.. illa.. =) men men..
snart e det din tur steve!!! ;) |
|
|
| Gate 42 |
:eek: Gubbe!
;)
Skämt å sido. Grattis! Hoppas du har haft en trevlig dag! |
|
|
| MiB |
tack =)
jo med fiske på schemat kan det inte blir tråkigt..hade festen i helgen som va med en ca 100 pers kanske i hyrd lokal så det va helt ok =) |
|
|
| reveal |
Vaddå, kom du inte ihåg att du fyllde år? Gubbe :disbelief
Grattis! :D |
|
|
| MiB |
| quote: | Originally posted by reveal
Vaddå, kom du inte ihåg att du fyllde år? Gubbe :disbelief
Grattis! :D |
haha nä gjorde ju inte det ... kanske beror på man hade festen i helgen som va eller åldern.. take a pic ;)
tack |
|
|
| SteveTranz4ever |
GRATTIS MiB din fyllbullt ;)
Vadå min tur... du de e lååååååångt kvar till sista december !
Ser ut som 25 men fin som sjutton... det är väl vad som räknas.... eller ? :D
Ha en toppen sommar Micke ! :toocool: |
|
|
| dbl |
| grattis du... känns skönt att man har lååååååååååångt kvar.. hehe :D |
|
|
| MiB |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
GRATTIS MiB din fyllbullt ;)
Vadå min tur... du de e lååååååångt kvar till sista december !
Ser ut som 25 men fin som sjutton... det är väl vad som räknas.... eller ? :D
Ha en toppen sommar Micke ! :toocool: |
jo det e sant.. ser inte en dag ut över 15 =) haha nja.. överdrift kanske..varför bli vuxen o tramsa.. vill man ha kul som jag go for it =)
ung i hjärnan für alle |
|
|
| St_Andrew |
| Hehe, grattis mannen =) |
|
|
| keddo |
| heheh gamling! :) grattis |
|
|
|
|