|
קפצתי לביקור ולאחל בהצלחה
|
View this Thread in Original format
| -CosmicFire- |
היי אנשים ממצב
קפצתי לביקור קטן בפורום לשאול ממצב איתכם :}
ובכל זאת
מחר הבגרות הראשונה שלי (בעצם אחרי 12 אז היום)
בלשון
אז רציתי לאחל לכל מי שיש לו בגרות מחר (לא יודע אם מצב הגלאים פה השתנה מאז שעזבתי אבל מה שראיתי נשאר אותו דבר...)
אז בכל זאת
למי שמתגייס בקרוב או שעכשיו בשיא עונת הבגרויות
בהצלחה
**סורי אם לא ראיתי שיש עוד טראד :} |
|
|
| KrazyDJs |
אני מניח שאני עוד היחיד פה שעשה את הבגרות בלשון היום...
אבל זאת כבר הבגרות החמישית שלי השנה...
בכל מקרה אני כבר מיום שלישי חולה תחת אז כמעט ולא ניגשתי בגלל זה לבגרות..
אבל שיהיה..מקווה רק לקבל 55 ולא לעשות בגרות חורף... |
|
|
| DjChook |
| מקווה שהלך לכם טוב, שמעתי לא היה קל |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
אני מניח שאני עוד היחיד פה שעשה את הבגרות בלשון היום...
אבל זאת כבר הבגרות החמישית שלי השנה...
בכל מקרה אני כבר מיום שלישי חולה תחת אז כמעט ולא ניגשתי בגלל זה לבגרות..
אבל שיהיה..מקווה רק לקבל 55 ולא לעשות בגרות חורף... |
האמת שלא..
גם הנגדת שלי וגם אח של חברה שלי עשו את אותה בגרות. |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
אני מניח שאני עוד היחיד פה שעשה את הבגרות בלשון היום...
אבל זאת כבר הבגרות החמישית שלי השנה...
בכל מקרה אני כבר מיום שלישי חולה תחת אז כמעט ולא ניגשתי בגלל זה לבגרות..
אבל שיהיה..מקווה רק לקבל 55 ולא לעשות בגרות חורף... |
צריך לקבל 60 בשביל לעבור. |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by Viber
צריך לקבל 60 בשביל לעבור. |
השתנו קצת החוקים מאז שעשיתי את בגרותי האחרונה... |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by markfeldman
השתנו קצת החוקים מאז שעשיתי את בגרותי האחרונה... |
אבל העובדה שהמקצועות האלה לא חשובים לחיים בשיט לא השתנתה...
למה צריך את המקצוע המזדיין הזה!?!??! באיזה מדינה נורמאלית עושים מזה כזה עניין עד כדי כך שאי אפשר לגמור תיכון אם אתה ניכשל בו?!?!
כוסעמק המדינה הזאת הלוואי שיכבשו אותנו האמריקאים בא לי לא לתרום לה כלום עכשיו ולא להתגייס לצבא בכלל,בני זונות! |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Viber
צריך לקבל 60 בשביל לעבור. |
זין...אתה רציני? |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
זין...אתה רציני? |
רציני כמו המוות
אתה לא מקבל בגרות בלי זה גם |
|
|
| YuVaL |
לא... 55 זה עובר אחשלי...
חוצמזה שיש גם חיבור שזה 50 אחוז מהציון שלך... ככה שאם לא הלך טוב בלשון תצליח בחיבור. |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by YuVaL
לא... 55 זה עובר אחשלי...
חוצמזה שיש גם חיבור שזה 50 אחוז מהציון שלך... ככה שאם לא הלך טוב בלשון תצליח בחיבור. |
הצחקת אותי...
עשו לנו הרצאה בבצפר על כול החרא הזה והחליטו שזה 60,אמן זה 55 אבל אני סומך על מי שאמר לנו את זה.
חיבור(יענו הבעה) זה בדיוק 26 נקודות (בי"א לפחות,לא יודע איך לי'דים עכשיו) ומישרד החינוך תקע לי את הזין השמן שלו לפה ודווקא את זה דחיתי לסוף ובסוף לא הספקתי לעשות אפילו חצי מזה יענו 95% ניכשלתי.... |
|
|
| KrazyDJs |
טוב, מקסימום בגרות חורף...
יאללה כוסעמק צריך ללכת לבצפר להגיש דו"ח מזדיין למחוייבות אישית...
לוקח לי יותר זמן להגיע לשם באוטובוס מאשר להיות שם.. |
|
|
|
|