return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Vilka TA medlemmar har du träffat idag?
View this Thread in Original format
CJ InterCity
Klockan är 7 på morgonen och jag får en snilleblixt: varför inte en topic där man kan lista TA medlemmar man träffat idag? det händer ju då och då att man stöter på folk :)

Idag träffade jag benni på busstationen. 1 minut senare träffade jag Sipowitz på andra sidan busstationen :p
Kvicket
Har träffat Marey, ska träffa fisken snart om han bara svarar i sin telefon. Sen blir det ev. utgång ikväll med båda ovanstående och staz.
lacksesepsotygh
om det finns några TAs i norr- eller västerbotten får ni gärna skrika till :)
SteveTranz4ever
Ville bara uppmärksamma om IRL-tråden
Ett snarlikt ämne, nåt för SWETA att kanske posta i
http://www.tranceaddict.com/forums/...?threadid=72987



lacksesepsotygh: -->> http://sweta.mine.nu - http://sweta.mine.nu/swetamap.jpg


Kanske dags att börja uppdatera denna snart igen ! :)
lacksesepsotygh
tackar :D
dbl
kanske ska ta och träffa zappa sen... vet inte om han är medlem här dock.. men e en del som vet vem han e iallafall :p
Vizay
träffade staz å givetvis pjox idag på långholmen :)
SteveTranz4ever
Har inte suttit vid nån dator sen i lördags men på Blommor & Bin i lördags träffade jag Pjox (men inte Vizay, drog hem tidigt ?) mindshooter & staz...


Fan va mycket folk det var på Långholmen och dammade gjorde de ordentligt så man fräste ut betongklumpar efteråt...
Vizay
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Har inte suttit vid nån dator sen i lördags men på Blommor & Bin i lördags träffade jag Pjox (men inte Vizay, drog hem tidigt ?) mindshooter & staz...


yesh jag drog ganska tidigt, var tvungen att dra hem till middagen för att inte förarga min kära familj som hade fixat middag redan :p
beaversweede
quote:
Originally posted by lacksesepsotygh
om det finns några TAs i norr- eller västerbotten får ni gärna skrika till :)


jag e ju från västerbotten, närmare bestämt skellefteå :) .

Trevligt att det finns fler norrlänningar som lyssnar på trance än bara jag, är dock inte här så ofta, men drar förbi här en sväng så ofta som det går.

Vart e du ifrån då??

lacksesepsotygh
är från piteå, men studerar numera i umeå
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement