|
Om man ska tro rykterna... (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| mindshooter |
| Har jag helt fel om jag säger att dom inte alls har samma åldersgränser i holland? Jag är 16..... |
|
|
| Vitryss |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Har jag helt fel om jag säger att dom inte alls har samma åldersgränser i holland? Jag är 16..... |
Har för mig att det är 16 för alkohol... 18 för brass, det vet jag, ;)
Men men, kolla upp åldersgränserna innan du drar ner till Det Förlovade Landet, :) |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by reveal
den 16 februari kan du se dom :)
Trance Energy, Utrecht, Holland
MAINSTAGE :
- Alex Morph
- Jean
- Blank & Jones
- Rank 1 (live)
- Johan Gielen
- Cosmic Gate
ROOM 2:
- Mark van Dale
- Barthezz
- Jurgen
- Pronti & Kalmani
ROOM 3:
- Stef
- Marco V
- Danny Howells
- Alison Marks
more t.b.c
ROOM 4:
- Yves de Ruyter
- Dumonde
- Kai Tracid
- Bas & Ram |
Holy vilken lineup....En av dom bästa jag har sett....Fan ditt skulle man ta å åka.....
Men den stora frågan....Vad tror ni att det skulle kosta allt som allt.... |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Har jag helt fel om jag säger att dom inte alls har samma åldersgränser i holland? Jag är 16..... | Hmm tyvär så brukar många fester ha 18 års gräns, men många är inte så himla noga med ålder, tror inte att dom kollar alla så noga för det är ju oftast så jäkla många som går på sånna fester. Desutom så komme duju från ett annat land så det kan nog va lättare mednåt på hittat/falskt leg.| quote: | Originally posted by x-dream
Holy vilken lineup....En av dom bästa jag har sett....Fan ditt skulle man ta å åka.....
Men den stora frågan....Vad tror ni att det skulle kosta allt som allt.... | Håller med, Tiësto, PvD och Picotto på detta så hade jag inte bett om nåt mer. Mycke vill ha mer :p
Kollade runt lite och hittade ett ställe där man kan förbetälla, Cirka fl.77 (fl.=guildars) kostar en biljett + admin. kostnad fl.9 + fl.7,50 för att man betalar online med VISA. Detta blir alltså fl.93 vilket är nästan 400 spänn.
Kolla in ID&T här som arrangerar det hela, kolla in biljett bokningen här
Ganska dyrt men det är säkert värt det...
ses... |
|
|
| Ravesquad |
| Kunde ju va dyrare... Kan vi inte skaffa nån gammal van som typ Gaby;) kan måla me lite psykadeliska färger...så drar vi alla tillsammans:p |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by Ravesquad
Kunde ju va dyrare... Kan vi inte skaffa nån gammal van som typ Gaby;) kan måla me lite psykadeliska färger...så drar vi alla tillsammans:p |
:) :) :) Låter helt klart trevligt....Fan det vore cool om vi kunde genomföra detta...... |
|
|
| SteveTranz4ever |
Jo det skulle det vara
Vart ska man få tag på en bara, jag kan ställa upp å köra, har kört långt många gånger.
Jag tar annars min egna bil
Min brorsa har en WV buss som desutom är inredd med allt man kan behöva, synd att han e så jäkla snål på att låna ut saker bara. Skulle kunna gått om det var lite varmare. Iof. så finns det inbyggd värme.
Hotell funkar ju de me. Kanske man kan låna bilen från jobbet, en WV Sharan med plats för 7 personer.
I vilket fall som helst, om detta blir av så ställer jag gärna upp med bas kagge till bilen eller bara steget som e fan bra (man kan ju inte spela bra trance ur orginal:p ). Spelade 134dB med den på en tävling, den tar lite plats också..... |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by Ravesquad
Kunde ju va dyrare... Kan vi inte skaffa nån gammal van som typ Gaby;) kan måla me lite psykadeliska färger...så drar vi alla tillsammans:p |
Nja..jag e inte så värst konstnärlig av mig! ;)
Men klart det skulle vara kul att dra iväg ett skönt gäng... |
|
|
| SWE_TRANCE |
Visst faan hade det varit kul...
Som det har sagts innan: "Den lineupen är inte dålig, INTE NÅNSTANS!!"
Skulle vart riktigt kul å åka ner ett gäng!
Flyg ner kostar väl inte så farligt mycket heller väl..?
Någon som vet om det brukar vara ont om biljetter...?! |
|
|
| mindshooter |
| fan detta skulle vara drömmen....... Men jag kan inte chansa på att jag kommer in...... Så har jag juh plugget också :( Men bara tanken får mig glad...... |
|
|
| King of Clubs |
Typ den femtielfte som gör anmärkningen, men vilken line up!
Den är sååå grym, men eftersom det finns en massa olika scener betyder väl det att man skulle bli tvungen att göra några svåra val p.g.a. att feta DJs spelar samtidigt, som t.ex:
Dumonde eller Marco V ?
Danny Howells, Blank & Jones eller Kai Tracid ?
Jag vet inte hur jag skulle gjort om jag nu fick möjlighet att åka, framförallt, Dumonde eller Marco V?? singlat slant kanske..
SoLong!! |
|
|
| 303 |
| flyg går på drygt 2k.. |
|
|
|
|