return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Moday Bar
View this Thread in Original format
Ravesquad
Är verkligen Ronny & Andreas så tunga som det påstås? Nån som vet...Gaby?
Aendy
Om du läser lite gamla trådar så kommer du kunna se Gabys uppfattning om dessa grabbar.
Ravesquad
quote:
Originally posted by Aendy
Om du läser lite gamla trådar så kommer du kunna se Gabys uppfattning om dessa grabbar.

Ok, men det finns ju så himla många...lite ledtrådar?
Gaby
Vet ej ... har nog aldrig hört grabbarna...sorry can't help!
Ravesquad
jag trodde du jämt va på monday bar:) ..tydligen deras nya djs som ska va astunga..
Gaby
Pallar inte nu när det e så kallt :p
Fast förra veckan så var Tony TUNG!!! Var nån annan där?
Aendy
quote:

My bad, är nog jag som inte är så duktig på att läsa de gamla trådarna. Är ju grabbarna på Doghouse som Gaby tycker om. Sorry.
King of Clubs
..men är det inte "doghouse boys" som kör monday bar?
Gaby
quote:

My bad, är nog jag som inte är så duktig på att läsa de gamla trådarna. Är ju grabbarna på Doghouse som Gaby tycker om. Sorry.

Doghouse grabbarna är dom som har Monday bar ;)
Aendy
Oki, nu är jag helt förvirrad. Men jag hoppar ur, den här får ni lösa utan min hjälp. :conf:

Gaby
quote:
Oki, nu är jag helt förvirrad. Men jag hoppar ur, den här får ni lösa utan min hjälp. :conf:

Doghouse boys (Johnny Boy och Staffan) är dom som har Monday Bar och större festerna. Doghouse är namnet på deras "företag" typ som Fokused.
Dj Memento
Vad jag förstått så spelas det mest techno på Monday bar. Stämmer detta eller körs det annat också?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement