|
Moday Bar
|
View this Thread in Original format
| Ravesquad |
| Är verkligen Ronny & Andreas så tunga som det påstås? Nån som vet...Gaby? |
|
|
| Aendy |
| Om du läser lite gamla trådar så kommer du kunna se Gabys uppfattning om dessa grabbar. |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by Aendy
Om du läser lite gamla trådar så kommer du kunna se Gabys uppfattning om dessa grabbar. |
Ok, men det finns ju så himla många...lite ledtrådar? |
|
|
| Gaby |
| Vet ej ... har nog aldrig hört grabbarna...sorry can't help! |
|
|
| Ravesquad |
| jag trodde du jämt va på monday bar:) ..tydligen deras nya djs som ska va astunga.. |
|
|
| Gaby |
Pallar inte nu när det e så kallt :p
Fast förra veckan så var Tony TUNG!!! Var nån annan där? |
|
|
| Aendy |
Om du läser lite gamla trådar så kommer du kunna se Gabys uppfattning om dessa grabbar. |
My bad, är nog jag som inte är så duktig på att läsa de gamla trådarna. Är ju grabbarna på Doghouse som Gaby tycker om. Sorry. |
|
|
| King of Clubs |
| ..men är det inte "doghouse boys" som kör monday bar? |
|
|
| Gaby |
My bad, är nog jag som inte är så duktig på att läsa de gamla trådarna. Är ju grabbarna på Doghouse som Gaby tycker om. Sorry. |
Doghouse grabbarna är dom som har Monday bar ;) |
|
|
| Aendy |
| Oki, nu är jag helt förvirrad. Men jag hoppar ur, den här får ni lösa utan min hjälp. :conf: |
|
|
| Gaby |
Oki, nu är jag helt förvirrad. Men jag hoppar ur, den här får ni lösa utan min hjälp. :conf: |
Doghouse boys (Johnny Boy och Staffan) är dom som har Monday Bar och större festerna. Doghouse är namnet på deras "företag" typ som Fokused. |
|
|
| Dj Memento |
| Vad jag förstått så spelas det mest techno på Monday bar. Stämmer detta eller körs det annat också? |
|
|
|
|