return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
הודעה לציבור הרחב
View this Thread in Original format
Ariels
אנשים, הקפיצו אותי מהנופש באשקלון בחזרה לבסיס עקב המצב
פעם שעברה שזה קרה סגרו שם 6 שבועות רצוף
אז אני לא יודע מתי פעם הבאה שאני אדבר איתכם
...למרות שיכול להיות שבסוף השבוע הזה
בכל מקרה תעשו לי טובה ותשמרו על עצמכם טוב טוב
ביי
Dj Black
quote:
Originally posted by Ariels
אנשים, הקפיצו אותי מהנופש באשקלון בחזרה לבסיס עקב המצב
פעם שעברה שזה קרה סגרו שם 6 שבועות רצוף
אז אני לא יודע מתי פעם הבאה שאני אדבר איתכם
...למרות שיכול להיות שבסוף השבוע הזה
בכל מקרה תעשו לי טובה ותשמרו על עצמכם טוב טוב
ביי


נוסף איש שלג!...חיה

באסה לך
:mad:
ערבים בני זונות
צריך לחבר להם חמישים סופר טייגרים לכל הגוף וללפף הכל לפתיל אחד
ולהדליק!!!!!!!!!!
חלמתי את זה בלילה
שאני עושה כל מיני ניסויים על ערבים עם נפצים

לקחתי שבשבת הדלקתי ושמתי לאחד בפה
לקחתי רמדן ושמתי לאחד במכנסיים
זה היההההה ענקקקקק

היה קטע שחלמתי שאני זורק לאחד חזיז בפה
והראש שלו עף לכל הכיוונים
:stongue:
Dj Black
;)
Ariels
תוך כדי שאני מדבר איתכם צה"ל כבר בתוך שכם... איזה באסה פיספסנו את כל הכיף... לא נורא
אל תדאגו בעוד כמה שבועות כבר ימאס לנו מכל העסק
לךפחות הכריזו על כח 17 כארגון טרור.... יש סטוק חדש של מטרות
!!! יפיי יהה !!!! יש מה להפציץ
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Dj Black


נוסף איש שלג!...חיה

באסה לך
:mad:
ערבים בני זונות
צריך לחבר להם חמישים סופר טייגרים לכל הגוף וללפף הכל לפתיל אחד
ולהדליק!!!!!!!!!!
חלמתי את זה בלילה
שאני עושה כל מיני ניסויים על ערבים עם נפצים

לקחתי שבשבת הדלקתי ושמתי לאחד בפה
לקחתי רמדן ושמתי לאחד במכנסיים
זה היההההה ענקקקקק

היה קטע שחלמתי שאני זורק לאחד חזיז בפה
והראש שלו עף לכל הכיוונים
:stongue:


חחחחחחחחח
כנכניס לבין לאדן חזיז שחור בתחת ועוד איזה 100 סופר טייגרים לתוך הפה ונחבר לו ככה איזה 2 חזיזים לבטן ובוםםםםם
DJ_BoN
quote:
Originally posted by Ariels
תוך כדי שאני מדבר איתכם צה"ל כבר בתוך שכם... איזה באסה פיספסנו את כל הכיף... לא נורא
אל תדאגו בעוד כמה שבועות כבר ימאס לנו מכל העסק
לךפחות הכריזו על כח 17 כארגון טרור.... יש סטוק חדש של מטרות
!!! יפיי יהה !!!! יש מה להפציץ


תזכיר לי איפה אתה משרת?
eXeTik
אוווווווווווווווווף!
לא רוצה ללכת לצבא... לא רוצה לא רוצה לא רוצה לא רוצה לא רוצה!
ויש לי עוד חצי שנה עד הגיוס :(
Dj-2TaLL
לא קשור כלכך...

תגיד תומר, הסיג שלך יושב על נענע?
כי את שלי לא רואים...
:sadgreen: :sadgreen: :sadgreen:
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
לא קשור כלכך...

תגיד תומר, הסיג שלך יושב על נענע?
כי את שלי לא רואים...
:sadgreen: :sadgreen: :sadgreen:


מיזה תומר?
Dj Black
אני תומר

וכם זה על נענע

זה לא עבד לי בהתחלה גם לא יודע למה
חיכיתי ניסיתי לעשות משתמש חדש

זה עבד מתישהו
:)

Hell_Copter
quote:
Originally posted by Dj Black


נוסף איש שלג!...חיה

באסה לך
:mad:
ערבים בני זונות
צריך לחבר להם חמישים סופר טייגרים לכל הגוף וללפף הכל לפתיל אחד
ולהדליק!!!!!!!!!!
חלמתי את זה בלילה
שאני עושה כל מיני ניסויים על ערבים עם נפצים

לקחתי שבשבת הדלקתי ושמתי לאחד בפה
לקחתי רמדן ושמתי לאחד במכנסיים
זה היההההה ענקקקקק

היה קטע שחלמתי שאני זורק לאחד חזיז בפה
והראש שלו עף לכל הכיוונים
:stongue:


וואלה אחי אתה מופרע :D

אבל באמת יהיה נחמד לקחת איזה טרוריסט ולהכניס לו נחש למכנסיים
ואז עוזי לתוך האוזן
ואז לשים שרקן מתחתיו שייכנס לו לחור של התחת
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Hell_Copter


וואלה אחי אתה מופרע :D

אבל באמת יהיה נחמד לקחת איזה טרוריסט ולהכניס לו נחש למכנסיים
ואז עוזי לתוך האוזן
ואז לשים שרקן מתחתיו שייכנס לו לחור של התחת


חחחחחחחחחחחחחח

:D :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement