|
הודעה לציבור הרחב
|
View this Thread in Original format
| Ariels |
אנשים, הקפיצו אותי מהנופש באשקלון בחזרה לבסיס עקב המצב
פעם שעברה שזה קרה סגרו שם 6 שבועות רצוף
אז אני לא יודע מתי פעם הבאה שאני אדבר איתכם
...למרות שיכול להיות שבסוף השבוע הזה
בכל מקרה תעשו לי טובה ותשמרו על עצמכם טוב טוב
ביי |
|
|
| Dj Black |
| quote: | Originally posted by Ariels
אנשים, הקפיצו אותי מהנופש באשקלון בחזרה לבסיס עקב המצב
פעם שעברה שזה קרה סגרו שם 6 שבועות רצוף
אז אני לא יודע מתי פעם הבאה שאני אדבר איתכם
...למרות שיכול להיות שבסוף השבוע הזה
בכל מקרה תעשו לי טובה ותשמרו על עצמכם טוב טוב
ביי |
נוסף איש שלג!...חיה
באסה לך
:mad:
ערבים בני זונות
צריך לחבר להם חמישים סופר טייגרים לכל הגוף וללפף הכל לפתיל אחד
ולהדליק!!!!!!!!!!
חלמתי את זה בלילה
שאני עושה כל מיני ניסויים על ערבים עם נפצים
לקחתי שבשבת הדלקתי ושמתי לאחד בפה
לקחתי רמדן ושמתי לאחד במכנסיים
זה היההההה ענקקקקק
היה קטע שחלמתי שאני זורק לאחד חזיז בפה
והראש שלו עף לכל הכיוונים
:stongue: |
|
|
| Ariels |
תוך כדי שאני מדבר איתכם צה"ל כבר בתוך שכם... איזה באסה פיספסנו את כל הכיף... לא נורא
אל תדאגו בעוד כמה שבועות כבר ימאס לנו מכל העסק
לךפחות הכריזו על כח 17 כארגון טרור.... יש סטוק חדש של מטרות
!!! יפיי יהה !!!! יש מה להפציץ |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Dj Black
נוסף איש שלג!...חיה
באסה לך
:mad:
ערבים בני זונות
צריך לחבר להם חמישים סופר טייגרים לכל הגוף וללפף הכל לפתיל אחד
ולהדליק!!!!!!!!!!
חלמתי את זה בלילה
שאני עושה כל מיני ניסויים על ערבים עם נפצים
לקחתי שבשבת הדלקתי ושמתי לאחד בפה
לקחתי רמדן ושמתי לאחד במכנסיים
זה היההההה ענקקקקק
היה קטע שחלמתי שאני זורק לאחד חזיז בפה
והראש שלו עף לכל הכיוונים
:stongue: |
חחחחחחחחח
כנכניס לבין לאדן חזיז שחור בתחת ועוד איזה 100 סופר טייגרים לתוך הפה ונחבר לו ככה איזה 2 חזיזים לבטן ובוםםםםם |
|
|
| DJ_BoN |
| quote: | Originally posted by Ariels
תוך כדי שאני מדבר איתכם צה"ל כבר בתוך שכם... איזה באסה פיספסנו את כל הכיף... לא נורא
אל תדאגו בעוד כמה שבועות כבר ימאס לנו מכל העסק
לךפחות הכריזו על כח 17 כארגון טרור.... יש סטוק חדש של מטרות
!!! יפיי יהה !!!! יש מה להפציץ |
תזכיר לי איפה אתה משרת? |
|
|
| eXeTik |
אוווווווווווווווווף!
לא רוצה ללכת לצבא... לא רוצה לא רוצה לא רוצה לא רוצה לא רוצה!
ויש לי עוד חצי שנה עד הגיוס :( |
|
|
| Dj-2TaLL |
לא קשור כלכך...
תגיד תומר, הסיג שלך יושב על נענע?
כי את שלי לא רואים...
:sadgreen: :sadgreen: :sadgreen: |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
לא קשור כלכך...
תגיד תומר, הסיג שלך יושב על נענע?
כי את שלי לא רואים...
:sadgreen: :sadgreen: :sadgreen: |
מיזה תומר? |
|
|
| Dj Black |
אני תומר
וכם זה על נענע
זה לא עבד לי בהתחלה גם לא יודע למה
חיכיתי ניסיתי לעשות משתמש חדש
זה עבד מתישהו
:) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Dj Black
נוסף איש שלג!...חיה
באסה לך
:mad:
ערבים בני זונות
צריך לחבר להם חמישים סופר טייגרים לכל הגוף וללפף הכל לפתיל אחד
ולהדליק!!!!!!!!!!
חלמתי את זה בלילה
שאני עושה כל מיני ניסויים על ערבים עם נפצים
לקחתי שבשבת הדלקתי ושמתי לאחד בפה
לקחתי רמדן ושמתי לאחד במכנסיים
זה היההההה ענקקקקק
היה קטע שחלמתי שאני זורק לאחד חזיז בפה
והראש שלו עף לכל הכיוונים
:stongue: |
וואלה אחי אתה מופרע :D
אבל באמת יהיה נחמד לקחת איזה טרוריסט ולהכניס לו נחש למכנסיים
ואז עוזי לתוך האוזן
ואז לשים שרקן מתחתיו שייכנס לו לחור של התחת |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
וואלה אחי אתה מופרע :D
אבל באמת יהיה נחמד לקחת איזה טרוריסט ולהכניס לו נחש למכנסיים
ואז עוזי לתוך האוזן
ואז לשים שרקן מתחתיו שייכנס לו לחור של התחת |
חחחחחחחחחחחחחח
:D :) |
|
|
|
|