|
Ferry Corsten again @ Next
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| אין עדיין תאריך אבל הוא יגיע בקרוב |
|
|
| markfeldman |
| i'll believe it when i'll c it !! |
|
|
| shmintz_mix |
| אמן הוא יבוא... |
|
|
| YuVaL |
גם פול ואן דייק באוגוסט חברים
יש למה לחכות =). |
|
|
| yaman |
| יא אלללה איזה הפצצות יש לנו |
|
|
| Black Dragon |
יש אפילו עוד הפתעה בשבילכם..
בקרוב |
|
|
| markfeldman |
יאללה גם כן !
כולכם פופאים !!
תתחילו לתת תאריכים ומיקום ! |
|
|
| Glenn-Holmes |
פרי קורסטן ממשיך לנגן אותם קטעים וכמעט באותו סדר (כבר שתי גיגים לפחות אחרי הפעם האחרונה בארץ שהוא פתח עם סאבליים - חוץ מזה הוא עדיין לא רענן תקייס מאז הביקור בארץ)
יכול להיות שהוא ייתן הופעה טובה
אבל כאן מתחיל מסע הפייבאק שלי לנקסט
אותי לא תמצאו שם
פרי הוא נחמד אדם ענק ודי גיי מוכשר
אבל...בנקסט צריכים לשלם על עוולות מרקוס והמשך עלילות הפסיי טראנס
אני קורא לכולכם להצביע ברגליים לבלוע את הגאווה ולא ללכת לראות את פרי
לגבי ואן דייק...נראה לי שאני ילך...נראה
אלי אני יכול לנחש מה ההפתעה...אם זה משאני חושב אז מעולה! אני שם (גם מארק) אההה ושום מילה למארק...בוא ניתן לו לאכול איזה כובע או שתיים עד אז... |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
פרי קורסטן ממשיך לנגן אותם קטעים וכמעט באותו סדר (כבר שתי גיגים לפחות אחרי הפעם האחרונה בארץ שהוא פתח עם סאבליים - חוץ מזה הוא עדיין לא רענן תקייס מאז הביקור בארץ)
יכול להיות שהוא ייתן הופעה טובה
אבל כאן מתחיל מסע הפייבאק שלי לנקסט
אותי לא תמצאו שם
פרי הוא נחמד אדם ענק ודי גיי מוכשר
אבל...בנקסט צריכים לשלם על עוולות מרקוס והמשך עלילות הפסיי טראנס
אני קורא לכולכם להצביע ברגליים לבלוע את הגאווה ולא ללכת לראות את פרי
לגבי ואן דייק...נראה לי שאני ילך...נראה
אלי אני יכול לנחש מה ההפתעה...אם זה משאני חושב אז מעולה! אני שם (גם מארק) אההה ושום מילה למארק...בוא ניתן לו לאכול איזה כובע או שתיים עד אז... |
לשלם, LOL
יענו אם אתה לא בא, זהו זה פייבאק.. אני בטוח שיתפסו ת'ראש וישאלו איפה אילן בזמן שהם סופרים את הכסף =) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by YuVaL
לשלם, LOL
יענו אם אתה לא בא, זהו זה פייבאק.. אני בטוח שיתפסו ת'ראש וישאלו איפה אילן בזמן שהם סופרים את הכסף =) |
פחח עוד מכוער
נקסט במצב קשה ואם האנשים מהפורום לא יבואו וישכנעו אחרים לא לבוא נקסט ירגישו את זה
זה לא שהם מלאים בקהל או בכסף
קיצור תמשיך ללכת למסיבות נוער בחנוכה |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
פחח עוד מכוער
נקסט במצב קשה ואם האנשים מהפורום לא יבואו וישכנעו אחרים לא לבוא נקסט ירגישו את זה
זה לא שהם מלאים בקהל או בכסף
קיצור תמשיך ללכת למסיבות נוער בחנוכה |
יובל ושחר כל אחד אם הנסיון שלו ללגלג על מישהו
יובל עלי
ושחר על יובל
אז בוא נעשה סדר
קודם יובל...אם נקסט במצב כל כך טוב מפתיעה העובדה שהם עברו למתכונת של מסיבות אחת לשבועיים שלוש במקום כל שבוע...
מוזר גם שהם כבר לא יודעים מה הם רוצים מעצמם....
מששחר הסביר זה הרעיון ואם אני יכה בהם מכה של 10 אנשים שלא יבואו זה עוד 800 שקל...וואלה אתה מוסיף עוד כמה מאות שקלים למשהם הפסידו והיית מביא את מנו דה יונג ניקלאס הארדינג או איןספור שמות שנחשבים לכוכבים עולים בעלי דרישות כספיות נמוכות עדיין (תוך כמה שנים כבר יהיה יקר להביא אותם) אבל כן המטרה היא שנקסט יראו 10 אנשים שהם מכירים לא מגיעיםפ
ועזוב את זה
בטלפון נכה בהם במילות אכזבה קשות (התחלתי עם זה כשבשיא חוצפתם הם התקשרו להזמין אותי לסקאזי בשישי הקרוב)
ותאמין לי 10 אנשים שהם מכירים טוב שידפקו להם ברז זה מכה שיותר מכלכלית הם ירגישו אותה גם באווירה...וכמובן מורלית עבורם
שחר...הקטילה לא היתה במקום בכלל...לא מתאים
אני מאחל ליובל להגיע לגיל המתאים או הכמעט מתאים ולהנות ממסיבות איכותיות בליין איכותי
ונקסט עושה תדרך להפיכתו לליין חסר כל כיוון |
|
|
| cluBBer |
| quote: | | פרי קורסטן ממשיך לנגן אותם קטעים וכמעט באותו סדר (כבר שתי גיגים לפחות אחרי הפעם האחרונה בארץ שהוא פתח עם סאבליים - חוץ מזה הוא עדיין לא רענן תקייס מאז הביקור בארץ |
שדודו אותו , יש מצב שהוא קנה ווינילים חדשים |
|
|
|
|