return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Ferry Corsten again @ Next
View this Thread in Original format
Shahar
אין עדיין תאריך אבל הוא יגיע בקרוב
markfeldman
i'll believe it when i'll c it !!
shmintz_mix
אמן הוא יבוא...
YuVaL
גם פול ואן דייק באוגוסט חברים
יש למה לחכות =).
yaman
יא אלללה איזה הפצצות יש לנו
Black Dragon
יש אפילו עוד הפתעה בשבילכם..
בקרוב
markfeldman
יאללה גם כן !

כולכם פופאים !!

תתחילו לתת תאריכים ומיקום !
Glenn-Holmes
פרי קורסטן ממשיך לנגן אותם קטעים וכמעט באותו סדר (כבר שתי גיגים לפחות אחרי הפעם האחרונה בארץ שהוא פתח עם סאבליים - חוץ מזה הוא עדיין לא רענן תקייס מאז הביקור בארץ)

יכול להיות שהוא ייתן הופעה טובה
אבל כאן מתחיל מסע הפייבאק שלי לנקסט
אותי לא תמצאו שם
פרי הוא נחמד אדם ענק ודי גיי מוכשר
אבל...בנקסט צריכים לשלם על עוולות מרקוס והמשך עלילות הפסיי טראנס

אני קורא לכולכם להצביע ברגליים לבלוע את הגאווה ולא ללכת לראות את פרי


לגבי ואן דייק...נראה לי שאני ילך...נראה

אלי אני יכול לנחש מה ההפתעה...אם זה משאני חושב אז מעולה! אני שם (גם מארק) אההה ושום מילה למארק...בוא ניתן לו לאכול איזה כובע או שתיים עד אז...
YuVaL
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
פרי קורסטן ממשיך לנגן אותם קטעים וכמעט באותו סדר (כבר שתי גיגים לפחות אחרי הפעם האחרונה בארץ שהוא פתח עם סאבליים - חוץ מזה הוא עדיין לא רענן תקייס מאז הביקור בארץ)

יכול להיות שהוא ייתן הופעה טובה
אבל כאן מתחיל מסע הפייבאק שלי לנקסט
אותי לא תמצאו שם
פרי הוא נחמד אדם ענק ודי גיי מוכשר
אבל...בנקסט צריכים לשלם על עוולות מרקוס והמשך עלילות הפסיי טראנס

אני קורא לכולכם להצביע ברגליים לבלוע את הגאווה ולא ללכת לראות את פרי


לגבי ואן דייק...נראה לי שאני ילך...נראה

אלי אני יכול לנחש מה ההפתעה...אם זה משאני חושב אז מעולה! אני שם (גם מארק) אההה ושום מילה למארק...בוא ניתן לו לאכול איזה כובע או שתיים עד אז...


לשלם, LOL
יענו אם אתה לא בא, זהו זה פייבאק.. אני בטוח שיתפסו ת'ראש וישאלו איפה אילן בזמן שהם סופרים את הכסף =)
Shahar
quote:
Originally posted by YuVaL
לשלם, LOL
יענו אם אתה לא בא, זהו זה פייבאק.. אני בטוח שיתפסו ת'ראש וישאלו איפה אילן בזמן שהם סופרים את הכסף =)


פחח עוד מכוער
נקסט במצב קשה ואם האנשים מהפורום לא יבואו וישכנעו אחרים לא לבוא נקסט ירגישו את זה
זה לא שהם מלאים בקהל או בכסף
קיצור תמשיך ללכת למסיבות נוער בחנוכה

Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
פחח עוד מכוער
נקסט במצב קשה ואם האנשים מהפורום לא יבואו וישכנעו אחרים לא לבוא נקסט ירגישו את זה
זה לא שהם מלאים בקהל או בכסף
קיצור תמשיך ללכת למסיבות נוער בחנוכה


יובל ושחר כל אחד אם הנסיון שלו ללגלג על מישהו
יובל עלי
ושחר על יובל
אז בוא נעשה סדר

קודם יובל...אם נקסט במצב כל כך טוב מפתיעה העובדה שהם עברו למתכונת של מסיבות אחת לשבועיים שלוש במקום כל שבוע...
מוזר גם שהם כבר לא יודעים מה הם רוצים מעצמם....
מששחר הסביר זה הרעיון ואם אני יכה בהם מכה של 10 אנשים שלא יבואו זה עוד 800 שקל...וואלה אתה מוסיף עוד כמה מאות שקלים למשהם הפסידו והיית מביא את מנו דה יונג ניקלאס הארדינג או איןספור שמות שנחשבים לכוכבים עולים בעלי דרישות כספיות נמוכות עדיין (תוך כמה שנים כבר יהיה יקר להביא אותם) אבל כן המטרה היא שנקסט יראו 10 אנשים שהם מכירים לא מגיעיםפ
ועזוב את זה
בטלפון נכה בהם במילות אכזבה קשות (התחלתי עם זה כשבשיא חוצפתם הם התקשרו להזמין אותי לסקאזי בשישי הקרוב)
ותאמין לי 10 אנשים שהם מכירים טוב שידפקו להם ברז זה מכה שיותר מכלכלית הם ירגישו אותה גם באווירה...וכמובן מורלית עבורם

שחר...הקטילה לא היתה במקום בכלל...לא מתאים
אני מאחל ליובל להגיע לגיל המתאים או הכמעט מתאים ולהנות ממסיבות איכותיות בליין איכותי
ונקסט עושה תדרך להפיכתו לליין חסר כל כיוון
cluBBer
quote:
פרי קורסטן ממשיך לנגן אותם קטעים וכמעט באותו סדר (כבר שתי גיגים לפחות אחרי הפעם האחרונה בארץ שהוא פתח עם סאבליים - חוץ מזה הוא עדיין לא רענן תקייס מאז הביקור בארץ



שדודו אותו , יש מצב שהוא קנה ווינילים חדשים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement