return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 
Wat ziet men lodderoog, mike rules
View this Thread in Original format
pooley
Ik speelde juist een plaat, bekeek hem is van nader en wat ziet men oog, das van freaking mike...
Op het label van J00f

e-tronic - the glass house. (en switch off)

tis een bangelijke schijf, wat psy achtig!

Ik wist niet dat hij volledige producties op andere labels uitbracht (de laatste jaren hé)
Ben er zo van verschoten dat deze een post verdient imHo :)
Phortastic
the glass house vindek ma platte kak eigenlijk. En ja imodium helpt er bij mij ni tegen. De B-kant (swith on) vind ik daarentegen wel nice...
Hydra
ik vind the glass house een schitterende plaat! Maar ik zou het nu niet echt psy-achtig noemen. Het doet me eerder denken aan die sound van Haak (hoe die stijl ook mag noemen).
Bertn
Naar het schijnt is dat echt zo'n plaat die simpel klinkt op ne stereo, maar een geweldige bom is op de dansvloer:)
Jasperovitsj
Da is ook Jos, da is ook :)
The_G0dfather
zeg bertn ben jij die kerel dak opt v gezien heb of vin je da gewoon een coole avatar ?
of ben je gewoon iemand anders
Jasperovitsj
:haha: :haha:

Stel u voor, den Bert de klootzak van Temptation Island, en dan nog hier opt forum :stongue:
The_G0dfather
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
:haha: :haha:

Stel u voor, den Bert de klootzak van Temptation Island, en dan nog hier opt forum :stongue:

mja 'k heb het niet gevolgd ma wel één aflevering gezien en da was idd klootzakkerig maja heb intss gehoord dat die twee niet eens meer bij mekaar waren dusja...
fantastisch
Jasperovitsj
Ik wil maar zeggen:

Bertn = Bert

Bertn's avatar = Sven uit Temptation Island

Dus ze hebben niks met elkaar te maken, behalve een diep respect van Bert voor de mannelijkheid van Sven :p :toothless
pooley
Sven ruled, die gast heeft gedaan gelijk er al zoveel gedaan hebben in de vorige afleveringen.
Neuken die handel, die zijn er toch voor daar. (niets slechts tegen _andere_ vrouwen)
Legale prostitutie verdoezeld

The_G0dfather
spijtig, had anders wel zin in wat gezever met een 'bekende' kerel
Bertn
verdikke, mijn dekmantel ontmaskerd:D

nee, ik vind dat de loser van het jaar wel een plaatsje verdiende in mijn avatar:p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement