return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
כיוון שיש לי יום הולדת בקרוב אז
View this Thread in Original format
sabi10
כיוון שיום הולדתי קרב ובא
ב 8 ליולי, כן כן, אהיה בן 25 עוד שבועיים.

האם למישהו יש מושג האם מתוכננת איזו מסיבה עצבנית לאותו יום שישי?
:conf: :cool: :eyes: :D
KrazyDJs
כאילו שאתה תגיע...:toothless
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by sabi10
כיוון שיום הולדתי קרב ובא
ב 8 ליולי, כן כן, אהיה בן 25 עוד שבועיים.

האם למישהו יש מושג האם מתוכננת איזו מסיבה עצבנית לאותו יום שישי?
:conf: :cool: :eyes: :D


אז בגלל זה היית שנה שעברה ביוהן חילן....:eyes:
Shahar
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח סאבי אם זה הבעיה שך אני בטוח שעד מחר תהיה לך רשימה של כל המסיבות הטובות
רק תשתדל להגיע :rolleyes:
sabi10
quote:
Originally posted by Shahar
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח סאבי אם זה הבעיה שך אני בטוח שעד מחר תהיה לך רשימה של כל המסיבות הטובות
רק תשתדל להגיע :rolleyes:


כוונתי היא האם ידוע לכם שאמור להגיע דיג'י מחו"ל?
sabi10
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אז בגלל זה היית שנה שעברה ביוהן חילן....:eyes:



האאאאאאאא....כן
אומנם זה היה באיחור של יום אבל היה סופר מעולה
Shahar
quote:
Originally posted by sabi10
האאאאאאאא....כן
אומנם זה היה באיחור של יום אבל היה סופר מעולה


קיצור בלי חפירות אתה בא או לא?
sabi10
quote:
Originally posted by Shahar
קיצור בלי חפירות אתה בא או לא?


לאן בדיוק....?

אני עדיין מחכה לתשובה לשאלתי האם ידוע למישהו שצריך להגיע איזה דיג'י...
Haoman TraffiC
1
Glenn-Holmes
תדחה בחודש יש ארמין וואן דייק

sabi10
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
תדחה בחודש יש ארמין וואן דייק


אקח זאת לתשומת ליבי!!!
Shahar
quote:
Originally posted by sabi10
אקח זאת לתשומת ליבי!!!


שישי הקרוב סירקוליישן בשרון12
תבוא!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement