|
כיוון שיש לי יום הולדת בקרוב אז
|
View this Thread in Original format
| sabi10 |
כיוון שיום הולדתי קרב ובא
ב 8 ליולי, כן כן, אהיה בן 25 עוד שבועיים.
האם למישהו יש מושג האם מתוכננת איזו מסיבה עצבנית לאותו יום שישי?
:conf: :cool: :eyes: :D |
|
|
| KrazyDJs |
| כאילו שאתה תגיע...:toothless |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by sabi10
כיוון שיום הולדתי קרב ובא
ב 8 ליולי, כן כן, אהיה בן 25 עוד שבועיים.
האם למישהו יש מושג האם מתוכננת איזו מסיבה עצבנית לאותו יום שישי?
:conf: :cool: :eyes: :D |
אז בגלל זה היית שנה שעברה ביוהן חילן....:eyes: |
|
|
| Shahar |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח סאבי אם זה הבעיה שך אני בטוח שעד מחר תהיה לך רשימה של כל המסיבות הטובות
רק תשתדל להגיע :rolleyes: |
|
|
| sabi10 |
| quote: | Originally posted by Shahar
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח סאבי אם זה הבעיה שך אני בטוח שעד מחר תהיה לך רשימה של כל המסיבות הטובות
רק תשתדל להגיע :rolleyes: |
כוונתי היא האם ידוע לכם שאמור להגיע דיג'י מחו"ל? |
|
|
| sabi10 |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אז בגלל זה היית שנה שעברה ביוהן חילן....:eyes: |
האאאאאאאא....כן
אומנם זה היה באיחור של יום אבל היה סופר מעולה |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by sabi10
האאאאאאאא....כן
אומנם זה היה באיחור של יום אבל היה סופר מעולה |
קיצור בלי חפירות אתה בא או לא? |
|
|
| sabi10 |
| quote: | Originally posted by Shahar
קיצור בלי חפירות אתה בא או לא? |
לאן בדיוק....?
אני עדיין מחכה לתשובה לשאלתי האם ידוע למישהו שצריך להגיע איזה דיג'י... |
|
|
| Glenn-Holmes |
| תדחה בחודש יש ארמין וואן דייק |
|
|
| sabi10 |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
תדחה בחודש יש ארמין וואן דייק |
אקח זאת לתשומת ליבי!!! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by sabi10
אקח זאת לתשומת ליבי!!! |
שישי הקרוב סירקוליישן בשרון12
תבוא! |
|
|
|
|