return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 
serie: Lost
View this Thread in Original format
teknasia
Blijkbaar zijn er hier veel mensen die naar deze serie kijken dus dacht ik om een thread over Lost zelf op te starten :)

Ik heb de subs op mn webserver gezet:

http://www.vylix.be/Lost.Season.1.E...NL.hdtv.lol.ace
vobsub (om de subs te laden):
ftp://files.chip.pl/29166/VobSub_2.23.exe

de subs moeten dezelfde naam hebben als de avi-file
dus bijvoorbeeld lost.ep1.avi & lost.ep1.srt

(srt = de sub)



Hf all!
Ikzelf zit aan ep10

gelieve hier geen spoilers te plaatsen! :)
X-Tune
Waar zijn de avi files?
pooley
^^
goe bezig :)

25 epdisodes van 350mb
8.7gb /persoon, *50 = 435 gb trafiek op een paar dagen :)
1 tb trafiek op een week (doorzenden link)

ben oui !
Bertn
die subfiles zullen met bsplayer ook wel spelen zeker?:)
teknasia
quote:
Originally posted by X-Tune
Waar zijn de avi files?


gij wilt van uwe "Supreme tranceaddict" af zeker? :whip:
X-Tune
Ik vind het een beetje flauw. Dat is net hetzelfde als ik in het sharing gedeelte, lyrics zou neerzetten en niet de muziek.

Als straf zet ik hier een *spoiler*

Pumaz
quote:
Originally posted by X-Tune
het sharing gedeelte

Ssh da's een geheim :o
X-Tune
quote:
Originally posted by Pumaz
Ssh da's een geheim :o


Als ik het weet, is het geen geheim meer, slimmerik. :D
Jasperovitsj
Ik ging toch wel even neer met de spoiler :haha:
teknasia
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Ik ging toch wel even neer met de spoiler :haha:



:D ik ook :)

mensen die met bittorrent werken, kheb nog wel goeie links :)

en mensen die met dc++ werken -> pm mah :)

Gladius
LOL xtune!
Bertn
die spoiler, hoe droog:happy2:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement