|
serie: Lost
|
View this Thread in Original format
| teknasia |
Blijkbaar zijn er hier veel mensen die naar deze serie kijken dus dacht ik om een thread over Lost zelf op te starten :)
Ik heb de subs op mn webserver gezet:
http://www.vylix.be/Lost.Season.1.E...NL.hdtv.lol.ace
vobsub (om de subs te laden):
ftp://files.chip.pl/29166/VobSub_2.23.exe
de subs moeten dezelfde naam hebben als de avi-file
dus bijvoorbeeld lost.ep1.avi & lost.ep1.srt
(srt = de sub)
Hf all!
Ikzelf zit aan ep10
gelieve hier geen spoilers te plaatsen! :) |
|
|
| X-Tune |
| Waar zijn de avi files? |
|
|
| pooley |
^^
goe bezig :)
25 epdisodes van 350mb
8.7gb /persoon, *50 = 435 gb trafiek op een paar dagen :)
1 tb trafiek op een week (doorzenden link)
ben oui ! |
|
|
| Bertn |
| die subfiles zullen met bsplayer ook wel spelen zeker?:) |
|
|
| teknasia |
| quote: | Originally posted by X-Tune
Waar zijn de avi files? |
gij wilt van uwe "Supreme tranceaddict" af zeker? :whip: |
|
|
| X-Tune |
Ik vind het een beetje flauw. Dat is net hetzelfde als ik in het sharing gedeelte, lyrics zou neerzetten en niet de muziek.
Als straf zet ik hier een *spoiler*
 |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by X-Tune
het sharing gedeelte |
Ssh da's een geheim :o |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Ssh da's een geheim :o |
Als ik het weet, is het geen geheim meer, slimmerik. :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ik ging toch wel even neer met de spoiler :haha: |
|
|
| teknasia |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ik ging toch wel even neer met de spoiler :haha: |
:D ik ook :)
mensen die met bittorrent werken, kheb nog wel goeie links :)
en mensen die met dc++ werken -> pm mah :) |
|
|
| Bertn |
| die spoiler, hoe droog:happy2: |
|
|
|
|