return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
טראקים חדשים
View this Thread in Original format
Scorchio
אוקיי חברה
הרבה זמן לא הייתי כאן
אז ככה
אם תוכלו לשגר לכיווני כמה שמות של טראקים חדשים מומלץ טכנו בסגנון סקוט
פרוג'קט או כל דבר אחר שנשמע לכם טוב חוץ מהאוס בבקשה.
אני יודה לכם מאוד ואני גם יפרסם פה כמה חדשים שיש לי.
יאללה לעבודה
:D

Yves Deruyter - Back To Earth [Public Domain Remix]
Essential DJ Team - Ong Diggi Dong [Essential Hardhouse Mix]
Fragma - Say That Youre Here [Hennes And Cold Remix]
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Scorchio
אוקיי חברה
הרבה זמן לא הייתי כאן
אז ככה
אם תוכלו לשגר לכיווני כמה שמות של טראקים חדשים מומלץ טכנו בסגנון סקוט
פרוג'קט או כל דבר אחר שנשמע לכם טוב חוץ מהאוס בבקשה.
אני יודה לכם מאוד ואני גם יפרסם פה כמה חדשים שיש לי.
יאללה לעבודה
:D

Yves Deruyter - Back To Earth [Public Domain Remix]
Essential DJ Team - Ong Diggi Dong [Essential Hardhouse Mix]
Fragma - Say That Youre Here [Hennes And Cold Remix]


4 Clubber - Children (Future Breeze Vs Junkfood Junkies Mix)
Brooklyn Bounce - Club Bizzare (Dj Scot Project Mix)

יש לי עוד המון אני פשוט לא זוכר כרגע
eXeTik
קבל בחתימה שלי אחי... יש לך את זה אפילו מחולק יפה :stongue:
DJ-Energy
1. [DJ Kim]- Jetlag (Alpha Zone Remix)
שכחתי להזכיר את הטראק הזה
פשוט ענק..
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Scorchio
Essential DJ Team - Ong Diggi Dong [Essential Hardhouse Mix]


אוי זה פשוט טראק ענק

הארד האוס במיטבו!

כל האוס זה זבל אבל רק הארד האוס זה פצצה לגבות!

אצלנו בכפר המצאנו את ריקוד הנוכלים(משהו מהתיכון) שזה פצצה לטראק הזה

שירים...

אני יתן לך איזה חזק שפירסמתי

Don Diablo-Kick the flow

יש לי עוד הרבה אבל אני לא יודע מה אתה רוצה
Dj Black
quote:
Originally posted by MoSH_MaN


אוי זה פשוט טראק ענק

הארד האוס במיטבו!

כל האוס זה זבל אבל רק הארד האוס זה פצצה לגבות!

אצלנו בכפר המצאנו את ריקוד הנוכלים(משהו מהתיכון) שזה פצצה לטראק הזה

שירים...

אני יתן לך איזה חזק שפירסמתי

Don Diablo-Kick the flow

יש לי עוד הרבה אבל אני לא יודע מה אתה רוצה



ריקוד הנוכלים
\:

אני ממליץ על
tukan - light a rainbow (mixes) Cj Stone -cd-bmi


אהבתי

;)
Hell_Copter
יש לי כמה שנחשבים נראה לי יחסית חדשים

no name - im your dj (pulsedriver remix)

the_megara_-_megara__promo_vinyl-bmi

Binary Finary - Niterider (CA-LOs Tribal Rework)

Out Of Grace - Obscura (A1 Delivery 01 Mix)
MoSH_MaN
no name - im your dj (pulsedriver remix)

Out Of Grace - Obscura (A1 Delivery 01 Mix)

שני השירים האלה ענקיים אבל הם לא חדשים אני מת על הזה של פולס זה נשמע כמו איזה שיר של יום הולדת כזה הארדקור

והטראק השני לא נורא ממזן יצא לו CDM
אז אולי בגלל זה אתה חושב שזה חדש...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
no name - im your dj (pulsedriver remix)

Out Of Grace - Obscura (A1 Delivery 01 Mix)

שני השירים האלה ענקיים אבל הם לא חדשים אני מת על הזה של פולס זה נשמע כמו איזה שיר של יום הולדת כזה הארדקור

והטראק השני לא נורא ממזן יצא לו CDM
אז אולי בגלל זה אתה חושב שזה חדש...


יכול להיות
אמרתי שנראה לי שהם יחסית חדשים
DJ-Energy
Beam vs Cyrus - Lifestyle (Megara Vs Dj Lee Mix)

טראק מפציץ לאללה!!!

DjChook
אתם גדדולים

marc et claude - Tremble (A1 - Safri Duo vs. Fairlite Remix)

קטלני
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
אתם גדדולים

marc et claude - Tremble (A1 - Safri Duo vs. Fairlite Remix)

קטלני


באמת טראק קטלני

במיוחד עם הווקאלס באמצע

משהו בנזונה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement