return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
DivX --> VCD
View this Thread in Original format
dj_highforce
Ha,

Ik heb hiero een aantal DivX videos gedownload, maar wil ze nu ff als VCD branden...
Weet iemand hoe ik dit moet doen..?

Alvast bedankt..
mido
quote:
Originally posted by dj_highforce
Ha,

Ik heb hiero een aantal DivX videos gedownload, maar wil ze nu ff als VCD branden...
Weet iemand hoe ik dit moet doen..?

Alvast bedankt..


Met Nero Burning ROM kun je dit doen.

Maar geloof me dit gaat heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang duren!

Trek daar maar een uurtje of 10 voor uit. Hangt een beetje van de snelheid van je machine af. Ik heb een AMD Thunderbird 1400 en daar duurt het ongeveer 8 uur op. Ik heb het namelijk ook al eens 16 uur zien duren!

Succes!! :D :D :D :D :D
TimeportE
uuh wat is het voordeel als je divx als vcd zou branden.. ??
Dwingo
Waarom zou je er in hemelsnaam een VCD van willen maken?
Vcd's zijn kwalitatief VEEL slechter dan DivX.
(en meestal nog groter ook)
Dj Alpha
heeeel toevallig kwam er vandaag iemand naar me toe met dezelfde vraag..

het enige voordeel van vcd is dat je hem in je dvs speler kan doen en duz gewoon kijken op je tv...
serialkillah
je kunt DivX ook omzetten naar Mpg door middel van een programma dat TMPGenc heet, want nero gaat echt tergent langzaam.
mido
Wat je ook gewoon ken doen is naar de winkel gaan een nVidia TNT 2 kaartje kopen met TV-out voor 125 pieken en je kan het ook op je TV kijken en je beeld kwaliteit wordt er meestal nog beter op ook mits je een DVDRIP heb.
Mysteric
Heb ik ook een keer gedaan ja...was er 8 uur mee bezig
(de pc dan)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement