return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
[16-07-2005] Ferry Corsten @ Rotterdam Beach, Strand aan de Maas, Rotterdam! Gratis! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Three 'O Three
quote:
Originally posted by dj pdv
Ik ga ook wel even kijken. Ferry blijft toch een held en ja als hij dan in Rotterdam een gratis setje weg geeft kan je dat niet laten liggen:D


Wel een beetje fris blijven, want we willen natuurlijk wel door jou ge-entertaind worden in het vliegtuig zondagochtend! :D Veel plezier :)
dancetherapy
Nog een paar uurtjes! Ik heb gehoord dat alles er al prima uitziet op het strand!

:cool:
Freezel
Ik ben er rond 18:00/18:30, zie sommige daar wel dan ;)
Dj Lex
quote:
Originally posted by dj pdv
Ik ga ook wel even kijken. Ferry blijft toch een held en ja als hij dan in Rotterdam een gratis setje weg geeft kan je dat niet laten liggen:D


Veel plezier dan maar PDV! :D
Asperge
Was wel een aardig lekker feestje! Ferry draaide goed, sfeer was goed, publiek was van alles wat! Je wordt alleen wel verrot moe van dat springen op zand:p

Ff wat fototjes:



Ferry in zijn tentje aan het begin:)





Erasmusbrug op de achtergrond:D



Ei die niet zo van foto's houdt;)

Meer foto's op www.appics.tk
dancetherapy
Coole foto's! Die van mij staan op http://www.SirSmirnoff.tk









Op http://www.FerryCorsten.com en in het forum staan er nog meer trouwens!

:)
Dj_Day-V
Hoeveel mensen waren er ongeveer ?
dancetherapy
quote:
Originally posted by Dj_Day-V
Hoeveel mensen waren er ongeveer ?

Goeie vraag, ik ben echt heel slecht in schatten van hoeveelheden mensen, maar voor het podium stond het helemaal vol. Het terras gedeelte was ook helemaal vol en voor de rest was het ook lekker druk, maar niet TE druk. Dus geen idee... 1000 of zo?
eieregooie
quote:
Originally posted by dancetherapy



Die's nice...

Die van mij moet ik nog doen...
MaGiK54
quote:
Originally posted by dancetherapy
Goeie vraag, ik ben echt heel slecht in schatten van hoeveelheden mensen, maar voor het podium stond het helemaal vol. Het terras gedeelte was ook helemaal vol en voor de rest was het ook lekker druk, maar niet TE druk. Dus geen idee... 1000 of zo?


Toch eigenlijk wel verrotte weinig voor zo'n gratis en goed feessie.....

dancetherapy
quote:
Originally posted by MaGiK54
Toch eigenlijk wel verrotte weinig voor zo'n gratis en goed feessie.....

1000 is een schatting, maar nogmaals, ik heb geen idee of het klopt... Bovendien was er nog Extrema Outdoor die dag en het is natuurlijk vakantie periode, maar het was in ieder geval toch goed en gezellig druk! :)
MaGiK54
quote:
Originally posted by dancetherapy
1000 is een schatting, maar nogmaals, ik heb geen idee of het klopt... Bovendien was er nog Extrema Outdoor die dag en het is natuurlijk vakantie periode, maar het was in ieder geval toch goed en gezellig druk! :)


Das waar :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement